۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: 358407

مثلث تهاجمی تیم فوتبال بارسلونا از تعطیلات چند روزه خود استفاده کردند و در نقاط مختلف دنیا به استراحت پرداختند.

تعطیلات چند روزه MSN چگونه سپری شد؟

به گزارش قدس آنلاین، لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در ابتدای این هفته و پس از بازی ابتدای هفته برابر ایبار تصمیم گرفت تا به بازیکنان این تیم استراحت دهد و تمرینات را تعطیل کند. از همین رو سه ستاره خط حمله این تیم هر یک به گونه ای تصمیم گرفتند این چند روز را بگذرانند و سفر کنند.

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسا تصمیم گرفت که برای این چند روز به انگلستان و باشگاه سابقش یعنی لیورپول برگردد و دیداری با زمین تمرینی و هم تیمی های سابقش داشته باشد. او پس از سفر به مرسی ساید به ملوود رفت و با هم تیمی های سابقش در لیورپول دیدار کرد. 

نیمار اما مهاجم برزیلی بارسا تصمیم گرفت تا از اروپا خارج شود و سفر طولانی تری داشته باشد تا خود را به برزیل برساند و در جشن تولد خواهرش که دو روز پیش برگزار شد شرکت کند.

بعد از این دو ستاره نوبت به فوق ستاره تیم یعنی لئو مسی می رسد که تصمیم گرفته سفر کوتاه تری داشته باشد و در اطراف همان اسپانیا تعطیلاتش را بگذراند. طبق خبرها مسی در این چند روز تصمیم گرفت به کشور آندورا سفر کند و در روزهای های برفی این کشور اوقات تعطیلی اش را سپری کند تا با روحیه ای خوب به بارسلون برگردد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.