قدس آنلاین- لرستان: به‌منظور ترویج شیوه ‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر ، پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم با موضوع "چگونه از خود مراقبت کنیم" در چهار هزار و ۲۰۰آموزشگاه لرستان و با شرکت ۳۲۰هزار دانش آموزش برگزار شد .

برگزاری پنجمین جشنواره نوجوان سالم در چهار هزار و ۲۰۰آموزشگاه لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این مطلب گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌ های اجتماعی، شناسایی قابلیت‌ ها و ظرفیت‌ مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌ های اجتماعی از اهداف عمده جشنواره نوجوان سالم است.

دکتر گودرز کریمی فر افزود : این جشنواره در بخش خلاقیت ‌های دانش‌ آموزی در قالب‌ های ایده‌ پردازی، مقاله با رویکرد پژوهشی، شعر، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه و نرم افزار چند رسانه ‌ای برگزار شده است

وی اظهار داشت : ابتکارات مدرسه ‌ای ویژه فرهنگیان هم در قالب الگوها و فنون تدریس ، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌ های ابتکاری پیشگیری برگزار شده است .

مجتبی باقری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان هم از ارسال 985اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره اشاره کرد و گفت: 314مقاله پژوهشی ، 452 اثر نقاشی ، 173روزنامه دیواری ، 3 اثر عکس ، 14فیلم کوتاه ، 15اثر شعر ، 3طرح ایده پردازی و 15نرم افزار آموزشی و 78ابتکار ویژه فرهنگیان به دبیرخانه ارسال شده که پس از داوری آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد . باقری در پایان ابراز امیدواری کرد تا  امسال نیز همچون سال گذشته  شاهد درخشش دانش آموزان و فرهنگیان در مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم باشیم 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.