قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های توسعه محور استان آذربایجان‌شرقی، علی‌رغم تنگناهای مالی، با همت ویژه عمرانی پیگیری شده و زمینه‌ گشایش‌های عمرانی را فراهم کرده‌است.

تنگناهای مالی، مانع استمرار برنامه های توسعه محور نیست/ رویکردهای عمرانی شهرداری تبریز قابل تقدیر است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در مراسم افتتاح پروژه پایانه مرکزی تبریز، با اشاره به پیشینه اجرای این پروژه اظهار داشت: پروژه ترمینال، در سال‌های نفت 120 دلاری، بیش از 7 درصد پیشرفت نداشت اما همت ویژه عمرانی در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز موجب شد، تنگناهای مالی، مانعی برای تداوم برنامه‌های عمرانی شمرده نشود.
وی تصریح کرد: بر همین اساس در دو سال گذشته شاهد بودیم که عزیزان ما در شهرداری، هر سه چهار ماه یکبار، یک پروژه مهم را به ثمر رسانده و تقدیم شهروندان کردند؛ به همین خاطر،  به نوبه خودم از شهر دار فعال و تلاشگر، مهندسان و مجریان عمرانی تشکر می‌کنم.
جبارزاده خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و همزبانی، امروز همه شهرهای استان تبدیل به کارگاه‌های پرنشاط استانی شده‌اند.
استاندار آذربایجان شرقی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: امیدواریم با دستور شما عملیات اجرایی در فصل جدید عمرانی، با تداوم راه‌آهن تبریز-میانه و جاده تبریز- اهر به نقطه ایده‌آل برسد.
جبارزاده اظهار داشت: برنامه‌های توسعه شهر تبریز آماده‌سازی برای اهداف گردشگری  2018 را هدف قرار داده و از ار این رو شاهد تلاش های شبانه‌روزی هستیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.