مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری با حضور ۲۷ ایده و گروه دو تا پنج نفره برگزار می‌شود و در مجموع حدود ۴۰۰ ایده و گروه ثبت‌نام کردند.

نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری با حضور ۲۷ ایده و گروه آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هاشم مهذب در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری با هدف افزایش مدت اقامت و با شعار گردشگری ایده‌آل با آرمان شهر رضوی صبح امروز در فرهنگسرای کودک و آینده مشهد آغاز به کار کرد و این جشنواره دو روزه تا عصر فردا به پایان می‌رسد.

وی افزود: این برنامه با مشارکت پارک علم و فناوری خراسان و شهرداری مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از پانزدهم بهمن ‌ماه تا هفتم اسفند از طریق آدرس اینترنتی WWW.DIDARFESTIVAL.IR   ثبت نام کردند و پس از پذیرش متقاضیان هم جلسه توجیهی‌ای در دهم اسفند ماه برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره برگزار ‌شد.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی  با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این رقابت، خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور 27 ایده و گروه دو تا پنج نفره برگزار می‌شود و در مجموع حدود 400 ایده و گروه ثبت‌نام کردند که با رأی هیئت داوران برترین‌ها به این مرحله راه یافتند.

مهذب تصریح کرد: در این جشنواره امکان حضور اقشار مختلف مردم و همچنین دانشجویان فراهم شده بود و استقبال قابل توجهی را شاهد بودیم و نزدیک به 800 نفر اعلام حضور کردند که بخش اعظم آن دانشجویان بودند و درمجموع رضایت‌بخش بود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب چهار حوزه گردشگری بازاریابی، علوم اجتماعی و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود که محمد زاهدی، حسین ستوده، رضا رضوانی و علی جاهدی به عنوان حامیان و راهنمایان این جشنواره هستند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی در رابطه برنامه‌های ندارک دیده شده در حوزه صنعت گردشگری، بیان کرد: در زمان برگزاری این جشنواره از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری به منظور مذاکره و سرمایه‌گذاری دعوت به عمل آمده است.

مهذب گفت: در پایان این جشنواره 10 گروه برتر معرفی می‌شوند که پنج گروه اول وارد مرحله رشد پارک علم و فناوری می‌شوند که در بحث ثبت ایده و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شوند و پنج گروه دوم هم از حمایت‌های این مجموعه برخوردار می‌شوند.

وی افزود: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ایده‌پروری گردشگری در هفته آینده و پس از اعلام رأی  نهایی کمیته داوران برگزار می‌شود و دومین دوره این جشنواره هم سال آینده به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.