قدس آنلاین - ایلام: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهیدان پیروز واقعی جنگ هستند

شهیدان پیروز واقعی جنگ هستند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار سیدصادق حسینی در یادواره شهدای گردان 502 امام حسین(ع) لشکر 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع خانواده های شهداء و مسئولین استان ایلام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 108 شهید عمیات والفجر 10 و 58 شهید این گردان با بیان اینکه شهیدان همچون حضرت زهرا(س) جان خود را تقدیم به اسلام کردند، اظهارداشت: تقارن یادواره شهداء گردان 502 امام حسین(ع) با شهادت حضرت زهرا (س) نشان از مظلومیت شهدای این گردان است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان ما همچون حضرت زهرا(س) برای اسلام مقاومت کردند و تا آخرین لحظه عمر خود از این کشور و اسلام دفاع کردند، افزود: بیشتر افراد در اسارتگاه ها و حتی عملیات های که موفقیت آمیز نبودند، به مقام والای شهادت رسیدند و پیروز جنگ واقعی و رو در رو با دشمن شدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: جنگ در همه تاریخ ها تاکنون علیه اسلام وجود داشته و جدال حق و باطل ادامه خواهد داشت، اما پیروزی و سرفرازی جبهه حق در خاتمه نمایان خواهدشد.

گفتنی است یادواره شهدای گردان 502 لشکر 11 امیرالمومنین (ع) هرساله در 23 اسفندماه بصورت خودجوش و با همت جمعی از رزمندگان و ایثارگران عضو این گردان برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.