گلی که کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی به ثمر رسانده بود از طرف هواداران فوتبال بعنوان گل سال معرفی شد.

هواداران به گل هادی نوروزی رای دادند/واکنش فردوسی‌پور به نحسی ۹۰

به گزارش قدس آنلاین، برنامه دوشنبه شب نود در شرایطی روی آنتن رفت که بخش عمده زمان این برنامه به تحلیل و بررسی دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر اختصاص داشت.

بهترین گل سال ۹۴
سوال نظرسنجی این برنامه به انتخاب بهترین گل سال اختصاص داشت که مخاطبان برنامه باید از بین گل های احسان حاجی صفی ، مهدی خیری، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و هادی نوروزی یکی را به عنوان بهترین گل انتخاب می کردند که گل مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس عنوان بهترین گل سال را به خود اختصاص داد.

قول فردوسی پور به بینندگان
عادل فردوسی پور مجری برنامه اعلام کرد این آخرین برنامه نود در سال جاری نخواهد بود و جمعه شب ویژه برنامه پایان سال پخش خواهد شد. در طول این برنامه چندین بار آیتم ویژه برنامه جمعه شب پخش شد که شامل فوتبال گل کوچک و چالش ضربه کرنر و فوتسال و ... برخی بازیکنان فعلی استقلال و پرسپولیس و برخی قدیمی ها بود.

اعتراف فردوسی پور به اشتباهات عوامل نود
در این برنامه ناهماهنگی هایی در پخش آیتم ها وجود داشت تا جایی که عادل فردوسی پور مجبور شد لب به اعتراف باز کند و بگوید امشب هر کدام از بچه ها قرار گذاشته اند یک اشتباه مرتکب شوند. البته او اعتراف کرد که در حین گزارش بازی استقلال هم خودش مرتکب اشتباه شده است. کم و کسری برنامه آنقدر در دقایق ابتدایی زیاد بود که فردوسی پور کلافه شده بود و لب به کنایه گشود.

توضیحات هافبک پرسپولیس در مورد زندگی فوتبالی اش
احمد نوراللهی که مهمان حضوری برنامه نود بود ضمن بیان این مطلب افزود: فوتبالم را از گلستان شروع کردم و بعد از شموشک به میلاد یزد رفتم و چند سال در لیگ دسته اول بازی کردم و بعد هم دعوت شدم به تیم امید. بعد هم آقای دایی فیلم بازی من را دیده بود و دعوت کرد که به پرسپولیس بیایم.

وی در مورد اینکه ابتدای فصل نبود و غیبتش به ضرر پرسپولیس تمام شده بود گفت: این را باید کارشناسان نظر بدهند. من نمی توانم در مورد عملکرد خودم صحبت کنم.

نوراللهی در مورد اینکه پول عملش را مهدی طارمی داده بود گفت: جابجایی هایی در مدیریت باشگاه صورت گرفته بود که به همین خاطر ناهماهنگی هایی وجود داشت. با این حال بعدا آقای طاهری هزینه عمل جراحی دستم را دادند که جای تشکر دارد.

وی در مورد اینکه برای حضور در اردوی تیم امید مصدوم بود یا تمارض کرده است گفت: من پنج روز قبل از اردوی بندرعباس مصدوم شده بودم. من یکسال به همراه تیم امید در اردو بودم و مشکلی نداشتم. فوتبال سلیقه ای است اما از نظر خود من هیچ مشکلی وجود نداشت. سه - چهار روز مانده به اعزام تیم به قطر حتی وسایلم را جمع کرده بودم اما وقتی تماس گرفتم گفتند که در لیست نیستم.

نوراللهی در مورد اعتراضش در بازی با سپاهان و جریمه ای که از سوی برانکو شد گفت: به خاطر فشار بازی و اینکه از عملکرد خودم راضی نبودم این رفتار را داشتم که تابع:  تصمیم برانکو هم بودم و یک بازی بیرون ماندم. 

وی در مورد پیشنهادش از لیگ چین گفت: پیشنهادی بود که دکتر ابراهیمی در جریان آن بودند اما پیگیری نکردیم.

هافبک سرخپوشان در مورد قراردادش با این تیم گفت: قراردادم با پرسپولیس سه ساله بود که یک سال دیگر آن باقی مانده است.

بازیکنی که با چشم بسته پنالتی زد
در بخش تقویم نود مرتضی کرمانی مقدم گفت که در دیدار استقلال و پرسپولیس که سال ۶۷ برگزار شد و کار به ضربات پنالتی کشیده شده بود او ضربه آخر را زد و به خاطر اینکه استرس بالایی داشت چشمش را بسته است و پنالتی را زده بود. کرمانی مقدم دراین مورد گفت: فقط یک طرف را انتخاب کردم و محکم زدم. خدا را شکر که سعید عزیزیان هم جهت را اشتباه رفت.

برنامه نود نحس نیست!
عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه اش به مسائلی که در مورد نحس بودن این برنامه مطرح می شود اشاره کرد و گفت که برخی خرافاتی هستند و می گویند هر کسی که به نود می آید مصدوم می شود اما خیلی ها بودند که به برنامه آمدند و بعدش اتفاقات مثبت زیادی برایشان افتاده است.

مرور خاطرات حیدریان که هنرمند شد
محمدرضا حیدریان یکی از بهترین های تاریخ فوتسال ایران با حضور در محل قدیمی اش خاطرات گذشته را مرور کرد. حیدریان که کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بود و سابقه بازی در لیگ فوتسال ایتالیا را هم دارد علاوه بر اینکه فوتسال بازی می کرد به هنر هم علاقه خاصی دارد و سیاه قلم کار می کند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بوشهر IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    4 4
    خدا رحمت کند هادی نوروزی رو ولی اگر بینندگان از رو احساس و تعصب رای داده نمیشد گل حاج صفی از همه گلها زیباتر بود.