۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 360754

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را گرفته است نباید در مسابقات شرکت کنیم.

پیشنهاد مایلی کهن به تیم های ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مایلی کهن در گفتگو با کاپ و در واکنش به تصمیم امروز AFC مبنی بر برگزاری دیدارهای تیم های ایرانی با نمایندگان عربستانی در کشور ثالث اظهار داشت: به نظر من خیلی واضح و روشن است که چه اقدامی باید انجام دهیم. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را گرفته است نباید در مسابقات شرکت کنیم چون نام ایران از هر چیزی مهم تر است و اگر به بازی در کشور ثالث تن بدهیم عظمت کشورمان را زیر سوال برده ایم.

وی اضافه کرد: اگر از مسابقات کنار بکشیم چه اتفاقی می افتد؟ می خواهند محروم مان کنند؟ محروم مان کنند. نام ایران و این کشور از هر چیزی بزرگتر است. مگر آقایان نمی گویند فوتبال سیاسی نیست. خب مشخص است که این تصمیم سیاسی است. البته من اعتقاد ندارم که فوتبال سیاسی نیست.

مایلی کهن بیان داشت: این همه تیم باشگاهی و ملی به کشور ما می آیند و می روند. مگر عربستان تافته جدا بافته است؟ کشور ما حتی برای کشورهایی چون افغانستان، سوریه و عراق محل میزبانی شان است آنوقت چگونه می گویند که ایران نا امن است؟ آقایان باید محکم جلوی این خواسته بایستند و اگر رای تغییر نکرداز مسابقات کناره گیری کنند. ما اگر در کشور ثالث بازی کنیم حتی در صورت قهرمانی آن قهرمانی ارزشی ندارد چون عظمت کشورمان را زیر سوال برده ایم و بر حرفهای پوچ عربستانی ها مبنی بر نا امن بودن کشور عزیزمان صحه گذاشته ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    تنها جایی هست که با مایلی کهن موافقم همین جاست
  • مجتبی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    بازی در کشور سوم خیانت به خون شهدا هست خیانت به شهدای منا هست کشوری که امن ترین کشور خاورمیانه هست و در ایران بازی کشورهای عراق و سوریه و افغانستان انجام می شود و بعد خودش میره در کشور دیگه بازی کنه ؟؟؟؟ اقای کفاشیان همیشه خندان دیدین شیخ سلمان چه کلاه گشادی بر سر شما گذاشت شما هم بازی های سوریه و افغانستان و عراق در ایران لغو کنید محروم شدن بهتر از بازی کردن در کشور ثالث هست چون بازی در کشور سوم یعنی ما امنیت نداریم و شکایت کنید به فیفا مگه قرار نبود سیاست از ورزش جدا بشه شعارهای اینفانیتو اقای ترابی با رفیق فابریک که میگفتید اوردین ایران صحبت کنید ایران در کشور سوم بازی کنه من به عنوان تماشاگر دیگه نمیرم ورزشگاه برای تماشای بازی این تیم ها