قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال »
بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست وبا دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد وآموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند .
بهار می‌آید تا در گوش جانمان،مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار،همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و قرار ما زمینیان در بی‌قراری همین روزگار و آسمان،نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی،سپیدی و پایان هر زمستان سیاه،بهاری خوش و رنگارنگ است.
و اینک در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال ، ازآحاد مردم شریف و قدرشناس استان  و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی که در سالی که گذشت با حضور خود در انتخابات 7 اسفند حماسه ای عظیم خلق کردند، صمیمانه قدر دانی و تشکر نموده و  ضمن تبریک سال نو آرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای هم استانی های عزیز را از درگاه ایزد منان آرزودارم .
امیدوارم درسایه تلاش ،همت وهمدلی همه علاقه مندان به توسعه استان ،سالی پر بار ، پرخیر و برکت و خدمت بیشتر برای شما مردم عزیز داشته باشیم.
سید علی اکبر پرویزی
استاندار خراسان شمالی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.