رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تأخیر پروازها به عتبات و ترافیک در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: تنها مشکل در اعزام‌های نوروزی عتبات همین مورد بود که رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول برطرف شدن آن را داد.

تأخیر در پروازهای زائران به عتبات/ سفر به سامرا حتما انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس آخرین وضعیت اعزام‌های نوروزی به عتبات عالیات را تشریح کرد.
وی گفت: امسال حدود 120 هزار زائر در طرح نوروزی به عتبات اعزام می‌شوند که نسبت به سال گذشته حدود 70 تا 80 درصد افزایش داشته است.
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: اگر امکانات پروازی اجازه می‌داد، ظرفیت را به 150 هزار نفر افزایش می‌دادیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی با بیان اینکه 60 درصد اعزام‌ها بصورت هوایی انجام می‌شود گفت: روزانه بین 125 تا 140 گروه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و تا این لحظه با توجه به محدودیت‌های موجود در عراق به عنوان یک کشور جنگ زده، مشکل خاصی بوجود نیامده است.
اوحدی تأکید کرد: با تلاش بسیج عراق امنیت مسیر سامرا تأمین شده و سفر به این شهر مقدس حتما انجام می‌شود.
وی در ادامه تنها مشکل اعزام‌های نوروزی را ترافیک بالا در فرودگاه امام خمینی (ره) و تأخیر پروازها عنوان کرد و گفت: با رئیس سازمان هواپیمایی کشور جلسه‌ای داشتیم که قول همکاری مساعد در این زمینه دادند.
رئیس سازمان حج و زیارت در پایان در توصیه به زائران، گفت: عراق کشوری جنگ زده است و امکانات محدودی دارد به همین دلیل زائران انتظارات خود را کاهش دهند و اگر داروی خاصی نیز مصرف می‌کنند، حتما آنرا همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.