قدس آنلاین- تبریز: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌شرقی موضوعات دارای اولویت در امر پیشگیری از وقوع جرم در سال ۹۵ را اعلام کرد.

مشخص شدن موضوعات دارای اولویت در امر پیشگیری از وقوع جرم طی سال ۹۵

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا مسعودی‌فر در جلسه رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضابی استان که در سالن اجتماعات دادگستری تبریز برگزار شد با اشاره به برگزاری جلسات شوراهای پیشگیری وقوع جرم در سطح استان در سال 94، اظهار داشت: شورای پیشگیری از وقوع جرم موجب تعمیق و توسعه فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم در بین مسئولان شهرستانی و مرجعیت دادگستری در مدیریت پیشگیری از وقوع جرم گشت و پیشگیری از وقوع جرم با مرجعیت دادگستری امکان‌پذیر است.

وی موضوعات دارای اولویت در امر پیشگیری از وقوع جرم در سال 95 را توجه به اجرای قانون پیش فروش ساختمان، ساماندهی مشاوران املاک و خودرو، داوری و مؤسسات داوری، پیشگیری و کاهش طلاق، پیشگیری از سرقت، پیشگیری از جرائم علیه محیط زیست و بهداشت عمومی، پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از جرائم مرتبط با فرار مالیاتی عنوان کرد.

مسعودی‌فر عملکرد ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در انتخابات اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات در استان، 10 درصد پرونده‌های تخلفات انتخاباتی دوره‌های قبل تشکیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.