نماینده استان فارس در مجلس خبرگان گفت: افرادی که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور می آیند، با بصیرتی که از این سفر نورانی از سوی شهدا به آنها می رسد، علمدار، بیدار و آگاه می‎ شوند.

 زائران سرزمین نور علمدار تفکر شهدا می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در دیدار با مسئولان، دست اندرکاران و خادمان شهدا در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب در پادگان شهید محمودوند اهواز اظهار کرد: اگر کسی به یادمان های شهدا می آید و گریه می کند به خاطر این است که راستی و پاکی را می بیند و از خدا می خواهد او را پاک کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: می خواهند بیداری اسلامی راکه با محوریت ایران به وجود آمده است، بشکنند بنابراین باید مراقب باشیم.
آیت الله حائری شیرازی با اشاره به شهید مدافع حرم سردار رضا فرزانه گفت: وقتی در روز عاشورا امام حسین (ع) بالای سر حر آمد گفت که مادرت اسم با مصمایی برای تو نهاد، شهید فرزانه نیز همینطور است و فرزانه شد.
نماینده استان فارس در مجلس خبرگان با اشاره به راه اندازی شبکه مبلغین در راهیان نور اظهار کرد: فایده این کار بیشتر متوجه خود مبلغان است چراکه آنها از این طریق تربیت می شوند.
وی در ادامه به اخلاص شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا دنبال عنوان و مقام نبودند و فقط برای خدا کار می کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.