استاندار خراسان رضوی با حضور در پایانه مسافربری امام رضا(ع) و ایستگاه راه آهن مشهد به استقبال زائران بهاری و نوروزی حرم نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) رفت و با اهداد شاخه های گل ورودشان را به مشهد خیر مقدم گفت.

استاندار خراسان رضوی به استقبال زائران بهاری امام رضا(ع) رفت

به گزارش قدس آنلاين، علیرضا رشیدیان در حاشیه این استقبال گفت: تا صبح امروز 29 اسفند دو میلیون مسافر وارد مشهد شده اند لذا تدارک دستگاههای اجرایی به نسبت پارسال که مشهد پذیرای شش میلیون زائر بود بیشتر شده است.
وی افزود: تمامی بخشهایی که در حوزه خدمات زیارت در خراسان رضوی برنامه و مسئولیت داشته اند تاکنون کارشان را با دقت انجام داده و می دهند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تمامی دستگاهها ذیربط در ورودیهای فرودگاه، راه آهن و پایانه مشهد برای خوش آمدگویی به مسافران نوروزی مستقر شده و تمامی تسهیلاتی لازم برای ورود زائران و مسافران و انتقال آنان به مراکز اسکان را تدارک دیده اند.
وی گفت: در خصوص اسکان پیش بینیهای لازم صورت گرفته و بطور مثال 390 هزارشب خواب آماده شده که این رقم به نسبت 270 هزار شب خواب پارسال بسیار افزایش یافته و گسترده تر شده است.
رشیدیان افزود: :در حوزه تامین خدمات و ارزاق نیز 10 هزار تن گوشت مرغ، دو هزار تن گوشت قرمز منجمد علاوه بر کشتارهای روزانه، 3500 تن پرتقال و 1500 تن سیب آماده شده و نظارتهایی که در حوزه عرضه این کالاها انجام می گیرد به صورت جامع و کامل است.
وی همچنین به منظور بررسی میزان آمادگی اتاق اصناف مشهد در نظارت بر عملکرد بازار امروز در این مرکز حضور یافت و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان را موظف به نظارت بر عملکرد اتاق اصناف با هدف پاسخگویی به شکایتهای احتمالی شهروندان کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: بازرسان این مرکز به صورت 24 ساعته بر نحوه توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم توسط اصناف نظارت دارند و با موارد خلاف قانون برخورد لازم را می کنند.
وی آسیب شناسی عملکرد سالهای گذشته مرکز بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد را ضروری ذکر و بیان کرد: بدین ترتیب می توان قانون را در رابطه با واحدهای صنفی متخلف اعمال کرده و علت یابی دقیق از وضعیت موجود ارائه داد.
استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در یک نانوایی سیار مستقر در محدوده پیرامون حرم مطهر رضوی از نحوه خدمات رسانی این واحد صنفی به زائران و مسافران بازدید کرد.

منبع: ايرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.