سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و۸۰ هزار و ۷۰۳ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان دوم فروردین ماه به این استان خبر داد.

ورود چهار میلیون مسافر نوروزی به خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ،محمدحسن واحدی در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان دو میلیون و 729 هزار و 406 نفر به مقصد مشهد سفر کرده اند. 
وی عنوان کرد: از کل مسافران ورودی به استان سه میلیون و 456 هزار و 923 نفر با وسایل نقلیه شخصی به استان سفر کرده اند که مقصد دو میلیون و 162 هزار و 382 نفر آنان مشهدالرضا (ع) بوده است. 
وی آمار مسافرانی که در این ایام با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای و عموما اتوبوس به خراسان رضوی وارد شده اند را نیز 337 هزار و 871 نفر عنوان کرد و گفت: هدف اصلی سفر281 هزار و 560 نفر از این مسافران مشهد مقدس بوده است. 
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: از طریق سامانه حمل و نقل ریلی نیز که در این ایام، روزانه 93 رام قطار رفت و برگشت در محور استان روزانه تردد می کند، در فاصله 25 اسفند تا پایان دوم فروردین ماه 195 هزار و500 نفر وارد استان شده اند که مقصد سفر همه این جمعیت مشهد بوده است. 
به گفته وی، از کل آمار مسافران ورودی به استان 90 هزار و 409 نفر نیز از طریق ناوگان هوایی به خراسان رضوی سفر کرده اند که 89 هزار و 962 نفر آنان به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد شده اند. 
بر اساس برآوردها نوروز امسال حدود هفت میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر می کنند که پیش بینی می شود مقصد سفر 4،5 میلیون نفر از این جمعیت مشهد الرضا (ع) باشد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.