وزير كشور به همراه رئيس ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر با حضور در محل پليس راه امام تقي واقع در محور ملك آباد به سمت مشهد مقدس از نزديك درجريان نحوه ارائه خدمات به مسافران ورودي به استان قرار گرفتند.

بازديد وزير كشور به همراه رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر از پليس راه امام تقي(ع) خراسان رضوي
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر استان خراسان رضوي، عبدالرضا رحماني فضلي به همراه دكتر مرتضي رحماني موحد و جمعي از مسئولان استان خراسان رضوي، روئساي كميته هاي ستاد اجرايي خدمات سفر استان و مديران ومعاونين اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، از اين محور بازديد به عمل آوردند.
وزيركشور در اين بازديد از نزديك درجريان آخرين وضعيت ارائه خدمات به زائران و مسافران ورودي به مشهد الرضا(ع) قرار گرفت.
وي در اين بازديد بر ارائه خدمات شايسته به زائران امام هشتم (ع)، تاكيد كرد.
در اين بازديد هم چنين مرتضي رحماني موحد رئيس ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر كشور نيز با اشاره به اهميت استان خراسان رضوي و علاقه مندي مردم بريا سفر به مشهد مقدس گفت: خوشبختانه برنامه ريزي ها و تمهديدات انديشيده شده در خصوص خدمات رساني به اين مسافران ورودي به مشهد مقدس به خوبي در حال اجراست.
وي افزود: با توجه به اهميت مشهد مقدس و حضور ميليوني زائرن و مسافران در اين شهر معنوي برنامه ريزي ها بايد با قوت و شدت بيشتري دنبال شود.
رحماني موحد خاطر نشان كرد: خوشبختانه هكاري و هماهنگي بسيار مناسبي بين دستگاه هاي مختلف غضو ستاد اجرايي خدمات سفر در اين استان وجود دارد كه اين موضوع مي تواند به ارائه خدمات شايسته به زائران امام علي بن موسي الرضا (ع)، كمك كند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.