قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: با تامین و تجهیز مسیرهای مختلف شهر تبریز به دوربین‌های پیشرفته کنترل ترافیک از سوی شهرداری تبریز، قابلیت‌های پلیس در اجرای برنامه‌های مانیتورینگ و تحلیل ترافیکی شهر، تقویت خواهد شد.

خیابان‌های تبریز به دوربین‌های پیشرفته مجهز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در دیدار با سردار محسن حسن‌خانی، با اشاره به زمینه‌های تعامل مدیریت شهری و پلیس اظهار داشت: شهرداری و ناجا در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اشتراکات مهمی دارند که باید نسبت به پیگیری آن‌ها مصمم و یکدل باشند.

شهردار تبریز معضل ترافیک را مهم‌ترین حوزه مشترک همکاری‌های شهرداری و نیروی انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در دو 2.5 سال  گذشته سعی کرده با تقویت زیرساخت‌های تردد درون‌شهری و روان‌سازی محورهای مختلف شهر، بحث ایمنی را در رینگ‌های چندگانه شهر عملی کند، این اقدام در کنار ماموریت‌های خاص پلیس راهور، دو رکن مهم برنامه‌های ترافیکی شهر به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با تامین و تجهیز مسیرهای مختلف شهر به دوربین‌های پیشرفته کنترل ترافیک از سوی شهرداری تبریز، قابلیت‌های پلیس در اجرای برنامه‌های مانیتورینگ و تحلیل ترافیکی شهر، تقویت خواهد شد. 

نجفی با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی پلیس در پیگیری اهداف گردشگری «تبریز 2018» افزود: مهم‌ترین عنصر نرم‌افزاری بحث گردشگری، مربوط به حوزه امنیت است که خوشبختانه استان آذربایجان‌شرقی و کلان‌شهر تبریز از این حیث همواره زبا‌نزد هستند، با این حال پلیس می‌تواند با در نظر داشتن جایگاه اجتماعی و فرهنگی شهر نارسایی‌ها را کمرنگ‌‌تر کند.

وی افزود: شهرداری تبریز در حوزه آموزش‌های شهروندی و فرهنگ‌سازی، اقدامات گسترده‌ای را اجرا کرده است؛ بعلاوه در بحث زیرساخت‌ها نیز برنامه‌هایی را به صورت عملیاتی پیگیری می‌کند که احداث گرم‌خانه‌ها و مشارکت در ایجاد کمپ‌های ویژه معتادان از آن‌جمله است. 

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: معتقدم تعامل مدیریت شهری و پلیس، ضرورت مهمی است که باید در سال جدید وارد حوزه «اقدام و عمل» شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.