مدیراداره مراسم شهرداری مشهد گفت: آلبوم صوتی بهار فیروزه ای با محتوای برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد بین آژانس های مشهدی توزیع می شود.

آلبوم صوتی «بهار فیروزه ای» بین آژانس های مشهدی توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جوادپور، مدیر اداره مراسم شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار سازمان تفریحی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: به منظور معرفی برنامه های سازمان فرهنگی و فرهنگسراهای شهرداری مشهد بین آژانس های مشهدی توزیع می شود.
وی افزود: از جمله فعالیت های اداره مراسم شهرداری مشهد به مناسبت تعطیلات نوروزی تهیه نقشه، آلبوم صوتی و ایستگاه خدمت است.
جوادپور با بیان اینکه ایستگاه خدمت در محل پایانه مسافربری فعال است، ادامه داد: طرح این ایستگاه از اسفندماه سال گذشته با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و سازمان پایانه ها تهیه شد تا عموم شهروندان مشهدی به صورت داوطلبانه بتوانند به زائران و مسافران نوروزی مشهدالرضا خدمت رسانی کنند.
وی از ثبت نام 500 نفر در سامانه ایستگاه خدمت خبر داد و تصریح کرد: این افراد در دو شیفت 8 صبح الی 12 ظهر و 14 الی 16 عصر به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.
مدیر اداره مراسم شهرداری مشهد با بیان اینکه در قالب ایستگاه خدمت روزانه به پنج تا شش هزار زائر خدمت رسانی می شود، عنوان کرد: از جمله خدماتی که در قالب این طرح تعریف شده می توان به حمل بار، واکس زدن، پخش عطر و گلاب، استفاده ویلچر برای سالمندان و ناتوانان، توزیع محصولات فرهنگی و راهنمایی در خصوص استفاده از خدمات خودپرداز بانک ها اشاره کرد.
وی اضافه کرد: برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در قالب یک نقشه جمع آوری و برای زائران و مسافران نوروزی معرفی شده است.
مدیر اداره مراسم شهرداری مشهد گفت: در قالب این نقشه 14 برنامه مهم سازمان فرهنگی شهرداری مشهد معرفی و در تیراژ 50 هزار چاپ و در مبادی وردی شهر، فرهنگسراها و ترمینال توزیع می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.