استاندار خراسان رضوی در بازدید از طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) مشهد تاکید کرد: جاده دسترسی بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) نیازمند رسیدگی و تکمیل است.

جاده دسترسی بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) نیازمند رسیدگی و تکمیل است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی ظهر روز گذشته ضمن زیارت امامزاده یحیی(ع) از برگزاری طرح آرامش بهاری در این بقعه متبرکه بازدید کرد.
وی بیان کرد: تعداد زیادی از امامزادگان واجب التعظیم با شجره و شناسنامه مشخص و معتبر در استان داریم که نیازمند نصب تابلو معرفی امامزاده در ورودی بقعه است و تابلو هایی که توسط اوقاف بر اساس سند معتبری تهیه شده در ورودی هر امامزاده نصب گردد.
استاندار با توجه به وجود بقاع متبرکه میقات الرضا در مسیر مشهد مقدس عنوان کرد: اداره اوقاف در این مکان ها شرایطی را فراهم کرده است که ضمن برخورداری از فضای معنوی، فرصت فرهنگی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دینی به وجود آمده است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه هرساله شاهد کیفیت بهتر و بیشتر برنامه های طرح آرامش بهاری هستیم و امیدواریم کارهای توسعه و عمرانی و ارائه خدمات مناسب برای زائرین نیز بهتر شود.
استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر اصلاح جاده دسترسی بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع)، گفت: جاده دسترسی و طرح های هادی روستاهای حاشیه مسیر جاده میامی نیاز به رسیدگی، تکمیل و بازنگری دارند.
وی تصریح کرد: برای خدمت رسانی به زائرین امام رضا(ع) در حوزه های خدماتی، فرهنگی، ایمنی و امنیتی کارهای مختلفی توسط تولیت مضجع شریف، دستگاه های دولتی، عمومی، 35 اتحادیه و صنف و بخش های مردمی انجام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.