معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین و آخرین روز سفرخود به منطقه آزاد ارس از محور گردشگری شرق این منطقه آزاد و پایانه مرزی نوردوز دیدن کرد.

معاون رئیس جمهور ازمحور گردشگری شرق ارس و پایانه نوردوز بازدیدکرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود سطانی فر ظهر امروز در معیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و هیات همراه ابتدا در محل آبشار زیبای آسیاب جلفا حاضر شد و از این سایت توریستی منطقه آزاد که در ۲۵ کیلومتری جلفا واقع است، دیدن کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در محل مجموعه کردشت که در ۸۰ کیلومتری جلفا قرار دارد، حضور یافت و از قسمت های مختلف این سایت گردشگرپذیر شامل آب انبار، پادگان و ساخلوی نظامی، شاه نشین، باغ و حمام تاریخی کردشت بازدید کرد. در این بازدید گروه موسیقی عاشیقی ارس به افتخار حضور مهمانان به اجرای برنامه پرداختند.

علاوه بر این، سلطانی فر در مسیر رفت و برگشت به آبشار آسیاب و مجموعه کردشت با ظرفیت های گردشگری رودخانه مرزی و زیبای ارس که به موازات محور گردشگری شرق این منطقه آزاد کشیده شده است، آشنا شد.

معاون رئیس جمهور در جریان آخرین برنامه کاری سفر خود از پایانه مرزی نوردوز هم بازدید کرد.

سلطانی فر در این بازدید در جریان چگونگی ارائه خدمات به گردشگران و مسافران عازم ارمنستان و اتباع کشورهای دیگر وارد شده به کشورمان از طریق این پایانه قرار گرفت.

در این دیدار، سلطانی فر گزارش های جداگانه مدیر محدوده نوردوز منطقه آزاد ارس، مدیر گمرک و فرماندهان هنگ مرزی نوردوز را استماع کرد.

پیش از حضور و بازدید از پایانه نوردوز، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تماشای تئاتر خیابانی "سایاچی" که در محوطه پایانه اجرا می شد، نشست.

مسعود سطانی فر بعد از پایان بازدیدها، جلفا مرکز منطقه آزاد ارس را به مقصد تبریز و سپس تهران ترک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.