۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 362833

تصویری از درگیری در دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس با تیم السیب منتشر شده است.

درگیری در دیدار پرسپولیس با تیم السیب عمان + عکس

به گزارش قدس آنلاین، جدال دوستانه دو تیم پرسپولیس و السیب در عمان در دقیقه ٦٥ به دلیل درگیرى فیزیکى نیمه کاره ماند و در حالى که پرسپولیس با تک گل عالیشاه از حریف پیش بود، داور سوت پایان دیدار را به صدا در آورد.

در دقیقه ٦٥ این بازى و روى صحنه جدال فرشاد احمدزاده و بازیکن حریف، ضربه بازیکن السیب به سر شماره ١٠ پرسپولیس منجر به درگیرى فیزیکى بازیکنان دو تیم شد که در نهایت قاضى این دیدار در تصمیمى عجیب براى جلوگیرى از اتفاقات بدتر سوت پایان بازى را به صدا در آورد.

البته در پایان این السیبى ها بودند که بابت این ماجرا از پرسپولیس عذرخواهى کردند تا بازى دوستانه دو تیم اینگونه به پایان برسد. تنها تصویر موجود از درگیری در این بازی در زیر دیده می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    اسم تیم السیب یا الدوسیب؟؟ شنیدم با بعدی با بلوبریه!!!! ادمین بچاپ...مرسی
  • مگه نه IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    حتما سر ساندوویچ بود!!! شیطونای شکمو...خوب شد هواداراش نبودن نارنجک بندازن وفحاششی
  • حسین IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    حالا خوب بازی دوستانه بود. واقعاً بی فرهنگی در فوتبال ایران بیداد میکند همچنین شاید در فوتبال عمان. تیم های منطقه بهتر است بک معلم اخلاق هم داشته باشند
  • سعید IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    بابا پرسپولیس ابروی ایران رو برده بس کنید از سه هفته قبل بازی تراکتور نارنجک انداختن سر تراکتور چون بالا گرفت انداختن رو نیمکت گفتن مار ما نیست هفته های قبل لابد من بودم.داوری به سودشونه یه اشتباه میکنه فقط میگن میخوان ما اول نشیم.محرومیت پنج جلسه ای که توی فیفا نوشته همچین کاری پنج جلسه محرومیته کردن یه حلسه تازه تجدید نظر باعث محرومیت ایرانسل شدن ابروی ایران بردن بس کنید اقا ایران رو بی ابرو‌کردید حداقل کردن بگیرید بگید معذرت