رئیس جمعیت هلال احمر مشهد گفت ظهر امروز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ محور مشهد-نیشابور ضمن برخورد با گاردریل دچار انحراف شد که این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

انحراف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور مشهد-نیشابور ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حسن پرکار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در ساعت 13:55 امروز یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 30 محور مشهد-نیشابور ضمن برخورد با گاردریل  و برخورد با موانع اطراف جاده دچار انحراف شد.
وی افزود: پس از وقوع این حادثه گزارش آن توسط شاهدان عینی به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر اعلام شد و نیروهای جمعیت هلال احمر مشهد بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده و امداد رسانی‌های لازم را به مصدومان این سانحه داشتند.
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد تعداد مصدومان این حادثه را 3 نفر اعلام کرد و گفت: مداوای لازم برروی این سه مصدوم که از اعضای یک خانواده بودند توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی اورژانس 115 صورت پذیرفت که یکی از آنها توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر و دو نفر دیگر نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد منتقل شدند.
پرکار بیان کرد: مصدومان این حادثه پدر 30 ساله، مادر 20 ساله و نوزاد 9 ماهه این خانواده سه نفره بودند که پدر خانواده توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر و مادر و فرزند خانواده هم نیز توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به این مرکز درمانی انتقال یافتند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.