مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید درباره برنامه های سال جاری گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی متمرکز در روستاها و حمایت از موسسات خیریه اشتغالزا از جمله طرح‌ها و رویکردهای حمایتی صندوق کارآفرینی امید در سال ۹۵ است.

برنامه‌های سال ۹۵ صندوق کارآفرینی امید تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،اصغر نورالله زاده درباره برنامه های سال جاری گفت:در صدد هستیم تا یک زیربنای اساسی با توسعه صندوق های محصولی ایجاد کنیم چرا که سرانه پوشاک در کشور ما بالاست.

نورالله زاده ادامه داد:دومین منطقه جمعیتی به لحاظ مصرف پوشاک ایران است که نوزدهمین بازار پوشاک دنیا ایران است.با توجه به اینکه در بحث پوشاک مزیت رقابتی و بازار بزرگی داریم به دنبال این هستیم که با راه اندازی صندوق‌های محصولی و تدوین ضوابط و آیین نامه و مقررات مربوطه این صندوق‌ها را در قالب یک پایلوت به مرحله اجرا در آوریم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از دیگر برنامه های صندوق حمایت از برندهای معتبر داخلی است افزود:صندوق کارآفرینی امید از محل شبکه توزیع و فروش،نمایندگی های برندهای داخلی را توسعه می‌دهد . یعنی در شهرستان‌هایی که امکان توسعه شبکه آنها وجود ندارد، تفاهم نامه منعقد می‌کند تا شبکه فروش را توسعه دهد و شبکه های منسجم برندهای معتبر داخلی مانند گلرنگ و شیرین عسل را ساماندهی می‌کند تا محصولات خود را برای توزیع آماده کنند.

وی ازجلب مشارکت های مردمی برای ایجاد و توسعه صندوق های خرد محلی، صنفی و محصولی خبر داد و گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی متمرکز در روستاها و حمایت از موسسات خیریه اشتغالزا  از دیگر طرح‌ها و رویکردهای حمایتی صندوق کارآفرینی امید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.