بیش از ۲۰۰ هزار نفر از پیش سفارش دهندگان سری جدید تسلا، هرگز یک خودروی الکتریکی را نرانده اند.

تولید خودروی جدید مدل ۳ تسلا، تا سال آینده آغاز نخواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از techradar، پیش سفارش دهندگان سری جدید خودروی هوشمند و الکتریکی تسلا، باید زمانی طولانی، برای دریافت خودروی خود منتظر بمانند.

تولید خودرویی که مدل 3 تسلا نام گرفته است، پیش از سال آینده آغاز نخواهد شد و بسیاری از پیش سفارش دهندگان، مبلغی برابر با هزار دلار را برای داشتن این خودرو، آن هم پیش از آغاز تولید پرداخت کرده اند و در واقع این مبلغ تا سال آینده و آغاز تولید خودرو، به صورت سپرده نزد کمپانی تسلا خواهد ماند.

تا کنون بیش از 200 هزار نفر در دنیا، پیش سفارش خود را برای خرید خودروی جدید تسلا ثبت کرده اند و این رقم، مبلغ قابل توجهی را برای کمپانی تولید کننده به همراه داشته است.

کارخانه ی تسلا ادعا کرده است که به دنبال تولید سالانه بیش از 312 هزار خودرو می باشد و این عدد منتقدین را شگفت زده کرده است.

مدیر اجرایی کارخانه ی تسلا اطمینان داده است که این خودرو، یک خودروی شگفت انگیز می باشد و واقعا ارزش دارد که مبلغ ۳۵ هزار دلار برای آن پرداخت شود، حتی اگر یکی از مدل های آن، بدون هیچ آپشنی خریداری شود، باز هم ارزشمند خواهد بود و مردم از داشتن آن پشیمان نخواهند شد.

خودروی الکتریکی و هوشمند مدل 3 تسلا پس از رونمایی، پیش سفارش های زیادی را دریافت کرد.

این خودرو دارای تنظیمات موتور دوگانه، سقف شیشه یی گسترده و سیستم رانندگی اتوماتیک استاندارد می باشد.

این خودرو به عنوان یک خودروی خانوادگی امن، همه ی امکانات لازم را دارا می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.