قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از کشف تعداد ۱۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۰ میلیون ریال خبر داد.

 کشف محموله ۲۱۰ میلیون ریالی سیگار قاچاق در عجب‌شیر
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی‌اعتنایی و بدون توجه به علائم و فرمان پلیس قصد متواری شدن داشت که با هوشیاری ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از این خودرو تعداد 170 نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 210 میلیون ریال کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه پرونده این متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد، ورود کالای قاچاق را تهدیدی برای اشتغال دانست و بر تشدید اجرای طرح مقابله‌ای با ورود آن تاکید کرد.

اصلانی‌فر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان کالاهای قاچاق است، گفت: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت جامعه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.