قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ زير ساخت هاي موجود در اين شهرك صنعتي صد در صد آماده پذيرش سرمايه گذاران داخلي و خارجي بوده و تنها نياز به تكميل برخي بخش هاي زير ساختي مي باشد كه در دستور كار قرار گرفته است.

سيستم استحصال پساب در شهرك صنعتي بروجن راه اندازي خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست بررسي مشكلات شهرك صنعتي بروجن با هيات مديره و شركت خدماتي اين شهرك صنعتي از آغاز بكار پروژه اجراي سيستم استحصال پساب در شهرك صنعتي بروجن در آينده اي نزديك خبر داد.

عليرضا شفيع زاده با بيان اينك اين طرح در راستای استفاده از پساب هاي خروجي تصفيه خانه اين شهرك صنعتي عملياتي خواهد شد ، افزود:با توجه به اینکه کشور با بحران کمبود آب مواجه می باشد، شرکت شهرکهای صنعتی استان در حال حاضر برای آبیاری فضای سبز موجود در شهرکها از پساب تصفیه شده استفاده می کند و استفاده مجدد از پساب جهت استفاده واحدهاي صنعتي نيازمند آب غير شرب هستند را در دستور کار خود دارد. 

رئيس هيات مديره شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختياري در ادامه اظهار كرد:اين سيستم شامل فيلزاسيون ايستگاه پمپاژ و خط انتقال بوده و داراي منبع ذخيره پساب به حجم 1000 متر مكعب و طول شبكه توزيع پساب 18 كيلومتري خواهد بود.

وي با بيان اينكه شهرك صنعتي بروجن از ممتازترين و فعال ترين شهرك هاي صنعتي استان مي باشد، بیان کرد:

زير ساخت هاي موجود در اين شهرك صنعتي صد در صد آماده پذيرش سرمايه گذاران داخلي و خارجي بوده و تنها نياز به تكميل برخي بخش هاي زير ساختي مي باشد كه در دستور كار قرار گرفته است.

در اين نشست مواردي از قبيل:مشكل آب ،تصفيه خانه ،راه دسترسي ،روكش آسفالت ،فضاي سبز ، شبكه روشنايي معابر ، مسيل آبهاي سطحي ،خط انتقال خطوط مخابرات و اينترنت  و . . بررسي و راهكارهاي رفع موانع و يا تكميل پروژه هاي مربوط انديشيده و دستورات لازم در اين خصوص اتخاذ و سپس مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با همراهي رئيس سازمان صنعت ،معدن و تجارت اين استان وبرخي از اعضاي هيات مديره و شركت خدماتي اين شهرك صنعتي از تصفيه خانه اين شهرك و روند بهسازي و ارتقاء شرايط عملكردي آن بازديد بعمل آوردند.

لازم بذكر است در پايان اين بازديد از يكي از نيروهاي شركت خدماتي اين شهرك صنعتي كه در سال گذشته با از خود گذشتگي و جانفشاني در حادثه آتش سوزي يكي از واحدهاي صنعتي رشادت بخرج داده و متاسفانه دچار مصدوميت و سوختگي از ناحيه هر دو دست شده بود ،با اهداي لوح سپاس و هديه اي توسط مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري تجليل بعمل آمد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.