هفده نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح علت عدم اقدام قاطع و متقابل هیأت نظارت بر اجرای برجام در مقابل نقض مکرر مفاد آن شدند.

توضیح علت عدم اقدام متقابل در قبال نقض مکرر مفاد برجام از سوی هیأت نظارت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (17 فروردین 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.
جواد کریمی قدوسی، ابراهیم کارخانه‌ای، محمد اسماعیل کوثری، سیدحسن نبوی حسینی، احمد سالک کاشانی، حسینعلی شهریاری، رضا فولادگر، سیدناصر موسوی لارگانی، فرهاد بشیری، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمد جواد کولی‌وند، محمد ابراهیم رضایی، محمدعلی پورمختار، ابوالفضل ابوترابی‌، عزیز اکبریان، الله‌یار ملکشاهی و محمد دهقان نمایندگان مشهد، همدان، تهران، ورامین، اصفهان، زاهدان، فلاورجان، پاکدشت، شاهین‌شهر، کرج، خمین، کبودرآهنگ، نجف‌آباد، کوهدشت و کناران در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت عدم انجام اقدام قاطع و متقابل در برابر نقض مکرر مفاد برجام، از سوی هیأت نظارت بر اجرای برجام شدند.
ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم کلیبر به وزرای کشور و امور خارجه، لزوم انجام اقدامات لازم در خصوص اصابت چند گلوله و خمپاره به روستاهای شهرستان خدافرین در درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان را متذکر شد.
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، به وزرای دادگستری و کشور لزوم رسیدگی به وضعیت سهامداران شرکت پدیده شاندیز و تسریع در پرداخت مطالبات آنان را متذکر شد.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به وزرای خارجه، دفاع و کشور لزوم پیگیری جدی برای استفاده از حقابه رودخانه‌های مرزی از جمله ارس، هیرمند و ساری‌سو را متذکر شد.
شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان، در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دولت و وزارت اقتصاد شد.
نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و فرهاد بشیری نمایندگان ارومیه تهران و پاکدشت در تذکری به وزیر آموزش‌وپرورش، خواستار بیمه شدن معلمان حق‌التدریس که از 7 ماه پیش مشغول به کار هستند، شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.