نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز(سه شنبه) با یورش به شهرهای كرانه باختری ۲۰ فلسطینی از جمله دو نفر از رهبران جنبش حماس را بازداشت كردند.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به كرانه باختری و بازداشت ۲۰ فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای قدس، رام الله، جنین، الخلیل یورش بردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به شهرك «جبع» در جنوب شهر «جنین» و «نزیه أبو عون»، یكی از رهبران جنبش حماس را بازداشت كردند.
«ابو عون» بیش از 15 سال در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر بوده و تنها چند ماه از آزادی او می گذرد.
همچنین این نظامیان به خیابان المدارس در شهر «جیل المبكر» شهر قدس یورش برده و اقدام به بازداشت 11جوان فلسطینی كردند.
در شهر «طولكرم» نیز نظامیان رژیم صهیونیستی «عدنان خضر» یكی دیگر از رهبران جنبش حماس را بازداشت كردند.
همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهر «الخلیل» هفت جوان فلسطینی را بازداشت كردند.
بر اساس آمار كمیته امور اسیران و آزادگان فلسطین، اكنون بیش از 6 هزار اسیر فلسطینی از جمله 480 اسیر اداری در 20 زندان رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می برند.
این كمیته با انتشار بیانیه ای به مناسبت روز كودك فلسطینی اعلام كرد كه بیش از 400 كودك فلسطینی در زندانی های «عوفر» و «مجدو» اسیر هستند.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اكتبر 2015 (9مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی بوده كه این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
از آغاز انتفاضه قدس 211 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرك نشینان صهیونیست در كرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.