به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ خسرو سامری دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر پرهیز از موازی کاری گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، به دنبال نهاد سازی جدید برای عمل به اقتصاد مقاومتی نیست.

قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان به دنبال نهاد سازی نیست

وی که در کمیته فرعی قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان سخن می گفت، افزود: در اقتصاد مقاومتی برنامه های کشور به سمتی سوق داده می شود تا از تاثیر تکانه ها بر اقتصاد پیشگیری کند.
سامری با بیان اینکه مواردی برای پیگیری و طرح از سوی استاندار در سطح ملی برای تسهیل بیشتر حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی قوانین و حذف مقررات مخل با اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی است که بر آن تاکید شده است.
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان یادآور شد: ۴ کمیته علمی و فناوری، عمرانی و انرژی، اقتصادی و فرهنگی و گفتمان سازی برای قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان پیشنهاد شده است.
وی گفت: این کمیته ها پس از تشکیل اولین جلسه، در مدت یک هفته ضمن آشنایی با شرح وظایف و ارائه گزارش نهایی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان تصویب شده و با ابلاغ، کار رسمی خود را آغاز می کنند.
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان در آخر تصریح کرد: کمیته ها پس از دریافت ابلاغ، علاوه بر آسیب شناسی مسائل مرتبط با کمیته، راهکارهای علمی و عملیاتی را برای اجرا پیشنهاد خواهند داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.