سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری آرامش و ثبات کشور را مدیون ۳۸ سال مجاهدت رزمندگان فداکار کشور در عرصه صنایع دفاعی عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره امنیت ملی کشور نیستیم.

درباره امنیت ملی کشور مذاکره و مصالحه نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به تقل از خبرگزاری تسنیم، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری،  با اشاره به ضرورت به‌کارگیری همزمان مذاکره در صحنه بین‌الملل و تقویت توان دفاعی کشور اظهار داشت: در فضای پسابرجام دشمنان به‌دنبال نفوذ در ارکان مهم، حیاتی و سرنوشت‌ساز کشور هستند و اگر پاسخ قاطعی دریافت نکنند با وقاحت به‌دنبال این هستند که بگویند اصولاً جمهوری اسلامی ایران باید تسلیم خواسته‌های دشمنان شود.

وی تأکید کرد: امنیت، آرامش و ثبات کشور مدیون 38 سال مجاهدت رزمندگان کشور در عرصه صنایع دفاعی است و به هیچ عنوان حاضر به مذاکره و مصالحه درباره امنیت ملی کشور نیستیم؛ امیدواریم دستگاه دیپلماسی کشورمان قاطعانه پاسخ کسانی را که به‌دنبال تضعیف کشور هستند، بدهند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که تروریست‌های تکفیری قلب اروپا را هدف می‌گیرند، امنیت آنها را بر هم می‌زنند و سردمداران کشورهای غربی را دچار لکنت زبان سیاسی می‌کنند و همچنین کشورهای همسایه ما را ناامن کرده‌اند. امنیت و اقتدار امروز ما به چه دلیلی است؟ بر چه اساسی تکفیری‌ها و منافقان جرأت نمی‌کنند حتی فکر تعرض به کشورمان را کنند؟ مطمئناً توان دفاعی و هوشیاری بی‌نظیر دستگاه اطلاعاتی کشور باعث شده تکفیری‌ها در موضع ضعف باشند.

سجادی بر همین اساس اظهار داشت: تمام ملت ایران حامی مجاهدان عرصه دفاعی و نظامی کشور هستند و امیدواریم درباره دستاوردهای نظامی هر روز شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلو باشیم و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری را نصب العین رفتارهای خود کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.