۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 365347

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید تاکید کرد درباره اخراج فرناندو تورس صحبت نخواهد کرد.

سیمئونه: درباره اخراج تورس حرفی نمی زنم

به گزارش قدس آنلاین، تیم اتلتیکو سه شنبه شب با تک گل فرناندو تورس از بارسلونا در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا پیش بود که گلزن خود را به دلیل دریافت کارت زرد دوم در همان نیمه نخست از دست داد. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود بارسا به پایان رسید.

دیه گو سیمئونه در خصوص اخراج تورس اظهار کرد: من از دست تورس عصبانی نیستم. مطمئن باشید. این با شماست که در مورد تصمیم داور (فلیکس بیریخ) قضاوت کنید. این شبیه همان اتفاقی بود که سال گذشته برای آردا توران در سانتیاگو برنابئو رخ داد. داوران در زمین حضور دارند تا در خصوص این صحنه ها تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: من هر چیزی را به زبان نمی آورم. سعی می کنم به آنچه درباره داوران و بازی می خواهم بگویم فکر کنم.

سوارس در نیمه نخست خطای شدیدی بر روی «خوانفران» مرتکب شد با این حال از جریمه داور فرار کرد. وقتی در خصوص این صحنه از سیمئونه پرسیده شد، وی گفت: در این بازی صحنه هایی بیشتر از این وجود داشت اما من نظرم را در این خصوص نمی گویم.

سیمئونه افزود: خوشحالم از اینکه مربی اتلتیکو هستم. امیدوارم این بازیکنان بتوانند به حضور خود در تیم ما ادامه دهند. بارسلونا کنترل بازی را در نیمه دوم در اختیار گرفت و ما را در محوطه حبس کرد. با این حال ما هنوز زنده هستیم. این نتیجه برای بازی برگشت امیدوارکننده است. فکر می کنم بازی زیبایی خواهد شد. انتظار دارم طرفداران اتلتیکو مادرید در بازی برگشت «ویسنته کالدرون» را  با صدای تشویق های خود به مرز انفجار برسانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.