تیم فوتبال سپاهان با پذیرش شکست برابر لوکوموتیو ازبکستان شانس خود برای صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را تا حد زیادی از دست داد.

شکست بد سپاهان قبل از دیدار با استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز چهارشنبه در چارچوب هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند برابر هم قرار گرفتند که این بازی را تیم لوکوموتیو با حساب یک بر صفر پیروز شد. تیم ازبکستان در دیدار رفت که در اصفهان برگزار شده بود نیز ۲ بر صفر پیروز شد.

نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت. در این نیمه دو تیم بازی نسبتا کسل کننده ای را برگزار کردند که در این بین تیم میزبان یکی دو موقعیت ایجاد کرد که یک بار رحمان احمدی ضربه مهاجم حریف را از گوشه چپ محوطه جریمه دفع کرد و در مرتبه دیگر شوت محکم سرور چپاروف به بالای دروازه رفت.

در نیمه دوم تیم لوکوموتیو بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵۴ روی فرار عبدالخلیکف و ضربه دقیق او در مصاف تک به تک با رحمان احمدی به گل رسید. بعد از این گل تیم سپاهان تغییراتی ایجاد کرد و خلعتبری و منوچهری را به ترکیب خود اضافه کرد و چندین بار توانست موقعیت هایی را خلق کند که مهمترین آن در دقیقه ۸۷ رقم خورد و پریرا روی پاس غفوری دروازه میزبان را باز کرد که کمک داور آن را آفساید گرفت. در وقت های اضافه قائدی فر با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

لوکوموتیو با این برد ۸ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول گروه A قرار گرفت. تیم النصر امارات با یک بازی کمتر و ۵ امتیاز دوم است. سپاهان با ۳ امتیاز در رده سوم جای دارد و الاتحاد عربستان نیز با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.

تیم النصر امارات از ساعت ۲۱:۱۵ روز چهارشنبه میزبان الاتحاد عربستان است.

سپاهان اصفهان که این روزها حال و روز خوشی ندارد روز یکشنبه پیش رو باید در لیگ برتر ایران به مصاف استقلال برود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.