۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 36574

قدس انلاین :معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در راستای اجرای ماده 13 قانون حمایت از آزادگان، طی نامه ای با قید فوری از دکتر عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواست تا در خصوص اجرایی شدن پرداخت معوقات آزادگان سرافراز، اقدامات مقتضی را هر چه سریعتر انجام دهند.

نامه زریبافان برای پرداخت معوقات آزادگان

به گزارش قدس انلاین به نقل ا ز روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس زریبافان در این نامه با اشاره به نامه چند روز پیش دکتر احمدی نژاد، خواستار اجرایی شدن هر چه سریعتر دستورات رئیس جمهور در خصوص آزادگان در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری شد.
همچنین کریمی مشاور امور آزادگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از دستور کتبی رئیس محترم جمهوری به دکتر عزیزی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در روز پنجشنبه گذشته خبر داد که طی آن خواستار پرداخت معوقات مذکور در اسرع وقت شده است.
گفتنی است دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان پیش از این در تاریخ 3 اسفند 1390 در جلسه هیئت دولت و بصورت شفاهی از دکتر عزیزی خواستار سرعت در اجرایی شدن ماده 13 قانون حمایت از آزادگان و تامین منابع مالی جهت پرداخت مطالبات معوقه آزادگان سرافراز شده بود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همسنگر IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
    0 0
    نوش دارو بعد مرگ سهراب ..... به نظر بنده حقير که آزاده ي هفت سال اسارت و جانباز 60 درصد مي باشم چقد خوب بود که معوقات آزادگان يکجا و بدون کم و کاست به حسابشان واريز مي شد تا حداقل جبراني باشد بر تاخير عملکرد مسئولين هرچند که بنده يک لحظه ي زمان اسارت را به تمام دنياي مسئولين وقت نمي دهم و اين کمترين کاري است که براي آن لحظه هاي سخت اسارت انجام داده اند با همه ي اين حال باز هم جاي شکر دارد که بعد از بيستو اندي سال حق خودمان را به خودمان مي دهند