۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 365759

قدس آنلاین: شاید در بین تمام ویژگی‌های خطوط هوایی، سرو غذا بی‌ اهمیت ‌ترین بخش به نظر برسد و به‌ ندرت کسی به ماهیت این سرویس عادی و دنیایی که در پشت آن پنهان شده، توجهی نشان می‌ دهد.

پشت پرده سرو غذا در خطوط هواپیمایی

به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، شرکت هواپیمایی امارات برای سرویس دادن به مسافران کلیه پروازهایش، در یک کارخانه‌ عظیم واقع در دبی، روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذا تهیه می‌ کند.

غذای مورد نیاز خطوط هوایی شرکت امارات در کترینگ این شرکت در کنار فرودگاه دبی تولید می‌شود. با در نظر گرفتن یک وعده‌ غذای خط هوایی و ضرب کردن آن در عدد ۱۵۰ هزار، حجم کار روزانه این کترینگ نمایان می شود.

در سال‌ های اخیر، کیفیت غذای خطوط هوایی افزایش یافته با این وجود، فاصله زیاد تهیه تا سرو در ارتفاع ۱۰ هزار متری، باعث می ‌شود ارتقاء کیفیت، محسوس نباشد.

برای کسانی که به کرات سفر می روند، دیدن شیرینی‌ هایی که انگار قبلا جویده شده ‌اند، غذاهای گوشتی غیر قابل ‌هضم و پلاستیکی یا خورش‌ های شور چندان تعجب‌ آور نیست.

از طرف دیگر غذای خطوط هوایی رقبای قدرتمندی دارد و این روزها دیدن مسافرهایی که غذای شان را قبل از سوار شدن به هواپیما تهیه کرده‌ اند، برای شرکت ‌های هواپیمایی عادی به نظر می‌رسد. سال گذشته فرودگاه هیثرو لندن سرویسی به نام " پیک ‌نیک در پرواز " راه‌ اندازی کرد که شامل غذاهای ۱۱۸ کافه و رستوران فعال در فرودگاه بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.