فرمانده قرارگاه عملیاتی آجا در منطقه شمال شرق گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید صیادشیرازی در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید صیادشیرازی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفدهیمن سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیادسیرازی، مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در مشهد برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه 1395 از ساعت 9 تا 11 و با حضور مقامات و شخصیت‌های کشوری، لشکری، استانی و شهری و عموم مردم شهید پرور در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام جمالی، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه،  پیرامون ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و شخصیتی شهید صیادشیرازی به ایراد سخن می‌پردازد.
سپهبد شهید علی صیادسیرازی در ساعت 6:30 بامداد بیست و یکم فروردین ماه 1378 مقابل درب منزل خود و هنگام حرکت به سمت محل کار توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جهانشاهی گفت: سپهبد شهید علی صیادسیرازی دارای ویژگی‌های بازر بسیار زیادی در زندگی کاری و خانوادگی بود و تا آخرین لحظه عمرش از خط ولایت فقیه فاصله نگرفت و مقام معظم رهبری هم بر طابوت این شهید والا مقام بوسه زدند، صحنه‌ای که هیچگاه در قبل و پس از شهادت شهید صیادسیرازی تکرار نشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.