براساس مصوبه مجمع عمومي شركت بهينه سازي مصرف سوخت، وزير نفت طي حكمي علي وكيلي را به سمت مشاور خود و مديرعامل شركت ياد شده منصوب كرد.

انتصاب مشاور وزير و مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارتخانه مزبور، بيژن زنگنه در متن اين حكم انتصاب آورده است، با توجه به مصوبه 17 فروردين ماه جاري مجمع عمومي شركت بهينه سازي مصرف سوخت، بدينوسيله به استناد ماده 10 اساسنامه اين شركت (مصوب سوم ارديبهشت 93 هيات وزيران)، به عنوان مديرعامل اين شركت و با توجه به سوابق مديريتي جنابعالي به عنوان مشاور وزير منصوب مي شويد.
مهمترين مأموريت اين شركت در شرايط كنوني، در اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي، پيگيري طرحهاي كاهش شدت و بهينه سازي مصرف انرژي، بويژه در قالب ماده 12 قانون رفع موانع توليد است.
همچنين وزير نفت در نامه اي جداگانه خطاب به نصرت اله سيفي از زحمات وي در دوره تصدي اين مسئوليت، قدرداني كرد.
به گزارش ايرنا، علي وكيلي، سابقه مديريت شركت نفت و گاز پارس و پژوهشگاه صنعت نفت را در كارنامه خود دارد كه در چند سال گذشته در موسسه مطالعات بين المللي انرژي فعاليت داشت.
وزير نفت آذرماه 1392 نصرت الله سيفي را كه پيش از آن به عنوان مديرعامل شركت ملي صادرات گاز ايران و عضو شوراي راهبري فنآوري‌هاي انرژي كارآمد و تجديد پذير وزارت نفت مشغول به كار بود، در سمت مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت منصوب كرده بود.
سيفي پيش از بر عهده گرفتن اين مسئوليت در بخش اجراي پروژه‌هاي سي.دي.ام و اجراي طرح‌هاي ' اسكو' به منظور بهينه سازي و مديريت مصرف انرژي در مجتمع هاي صنعتي و به ويژه تاسيسات صنعت نفت، گاز و پتروشيمي قراردادهايي را با شركت بزرگ خارجي و بخش خصوصي امضا كرده بود.
پيش از سيفي، عباس كاظمي مديرعاملي شركت بهينه سازي صمرف سوخت را برعهده داشت كه اكنون مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.