معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های‎‌ میلاد فرخنده حضرت امام محمد باقر(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های ولادت امام محمد باقر(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامههای فرارسیدن اول ماه رجب سالروز میلاد فرخنده پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب و شام میلاد امام محمد باقر(ع) امشب و فردا شب از ساعت 20 تا 22 برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محمد جمالی پیرامون موضوع سبک زندگی و سنت و سیره امام محمد باقر(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز میلاد فرخنده باقر العلوم(ع) هم از ساعت 11 تا 13:15 روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه برگز ار می‌شود و حجت‌الاسلام مرتضی حمیدی پیرامون موضوع علم امام محمد باقر(ع) به ایراد سخن می‌پردازد.
حسینی تصریح کرد: در این برنامه‌های باشکوه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محمد گلابگیر و سیدناصر کهربایی به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی در وصف آن امام همام می‌پردازند.
وی تأکید کرد: این مراسم‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام محمد باقر(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌های نورانی ضمن عرض تبریک به پیشگاه امام رضا(ع) به مناسبت این عید فرخنده، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی پنجمین پیشوای شیعیان را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.