۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 366184

قرعه کشی دور سوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور بازیکنان افسانه ای عربستان و کره جنوبی برگزار می شود.

اتفاق بد در مورد دایی و مهدوی کیا

به گزارش قدس آنلاین، قرعه کشی رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه شنبه در هتل ماندارین کوالالامپور برگزار خواهد شد. سامی جابر و پارک جی سونگ به همراه داتو ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا، حاضران در مراسم قرعه کشی خواهند بود.

این درحالی است که برای دوره گذشته مهدی مهدوی کیا و علی دایی به این مراسم دعوت شده بودند اما مشخص نیست چرا این بار از ایران کسی دعوت نشده است.

در این مراسم همچنین ۱۲ مربی تیم های راه یافته به مرحله سوم هم حضور خواهند داشت.

داتو ویندسور جان گفت: خوشحالیم که دو سفیر فوق العاده فوتبال آسیا در این مراسم با ما خواهند بود. هم سامی جابر و هم پارک جی سونگ در جام های جهانی گذشته تاریخ سار بوده اند.

وی افزود: سامی جابر در چهار دوره رقابتهای جام جهانی شرکت داشته اند و پارک جی سونگ هم در سه دوره رقابتهای جام جهانی گلزنی کرده است.

سامی جابر در ۱۵۶ بازی برای تیم ملی عربستان ۴۶ گل به ثمر رسانده است و در جام های جهانی ۱۹۹۴ (آمریکا)، ۱۹۹۸ (فرانسه)، ۲۰۰۲ (ژاپن و کره جنوبی) و ۲۰۰۶ (آلمان) بازی کرده است.

پارک جی سونگ هم در ۱۰۰ بازی برای کشورش به میدان رفته و در جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی کشورش چهارم شد. وی همچنین در جام های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ هم برای کره جنوبی به میدان رفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.