گوگل به مدیران، در خصوص تهدیدهای مخرب و ناخواسته ی نرم افزاری مهندسی شبکه های اجتماعی هشدار داد.

هشدار گوگل به مدیران درباره ی تهدیدهای مهندسی شبکه های اجتماعی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از eWeek، گوگل در تلاش برای کمک به حمایت از شبکه های اجتماعی کسب و کار در سراسر جهانی می باشد.

در حال حاضر کمپانی گوگل، شناسایی شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار مجازی را آغاز کرده است و نشانی های اینترنتی آن ها را پیگیری می کند.

گوگل اعلام کرده است که در شناسایی های صورت گرفته، نرم افزارهای مخرب ناخواسته یی را تشخیص داده است که به عنوان تبلیغات مزاحم اینترنتی در مرورگرها ظاهر می شوند و با پوشش شبکه های اجتماعی، مهندسی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

گوگل با اشاره به هزار و 300 نفر از مدیرانی که شبکه های اجتماعی خود را با استفاده از مرورگرهای اینترنتی مدیریت می کند،هشدار داد که از مرورگرهای امن و به روز شده استفاده کنند، زیرا گوگل روزانه بیش از 250 گزارش در خصوص حملات مخرب اینترنتی دریافت می کند.

گوگل در یک پست وبلاگی عنوان کرد که مدیران شبکه های اجتماعی کسب و کار باید بیش از پیش به امنیت و کیفیت شبکه های خود توجه کنند و در این زمینه با یکدیگر همکاری داشته باشند. بدین ترتیب گوگل می تواند مهاجمان را بیش تر به چالش بکشد و از به سود رسیدن آن ها که نتیجه ی آسیب رساندن به کاربران است، جلوگیری کند.

گوگل نیز با ایجاد پروژه یی مقابله یی از حملات DDoS  جلوگیری می کند و با هدف حفظ آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر، خدمات رایگانی ارائه خواهد کرد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.