نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس، با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در همدان

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سعیده آقاخانی، مدیر اجرایی نخستین جسنواره عکس محیط زیست استان با اعلام مطلب فوق افزود: نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس محیط زیست استان همدان با هدف ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست از 16 تا 21 خرداد ماه امسال هم‌زمان با هفته محیط زیست در همدان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به تصویر کشیدن جلوه‌های حیات وحش و طبیعت استان همدان در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع، رابطه انسان و طبیعت با دو موضوع تعامل‌ها و تعارض‌ها، اکوتوریسم و بخش ویژه با موضوع عکس‌های محیط‎بانان از حیات وحش استان از مهم‌ترین محورهای این جشنواره است.
مدیر اجرایی نخستین جشنواره عکس محیط زیست استان همدان با اعلام اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را بر اساس مقررات جشنواره تا 10 اردیبهشت ماه به دبیرخانه ارسال کنند یادآورشد: تاکنون بیش از 100 اثر جلوه‌های محیط زیست استان همدان توسط عکاسان و فعالان محیط زیستی به دبیرخانه ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه داوران جشنواره عکس محیط زیست استان همدان معرفی شدند تصریح کرد: «افشین بختیار»، «علی مهاجران» و «امیرعلی جوادیان» به عنوان داوران جشنواره عکس محیط زیست استان همدان به داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره می‎‌پردازند.
آقاخانی ، تاکید کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره که هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه بهترین آثار راه یافته برگزار می‌شود به نفرات اول تا سوم در هر بخش دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.