۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 367021

شعار «یک کتاب، یک امت» به عنوان شعار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب و راه‌های تبلیغ و معرفی این شعار امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات بررسی شد.

انتخاب شعار مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس؛ سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 22 لغایت 28 اردیبهشت‌ماه 1394 با شعار «یک کتاب، یک امت» در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی در نشست مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از تلاش برای آمادگی مصلای امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی فضای مصلی و دشواری‌های موجود برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برای نخستین بار در مصلی تدابیر ویژه‌ای برای کنترل و استقرار جمعیت، تعیین مسیرهای ورود و خروج مردم و متسابقان صورت گرفته و جانمایی‌های لازم انجام شده است، که با اجرای این تدابیر، سی‌و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به فضل الهی به نحو احسن و شایسته‌ای برگزار خواهد شد.

حسینی پوشش رسانه‌ای این رقابت‌ها را از ویژگی‌های این رقابت‌ها برشمرد و گفت: استقرار و جانمایی استودیوها، جایگاه خبرنگاران و متسابقان از ویژگی‌های مهم در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ تهران عنوان و کانال این مسابقات در تلگرام هم راه‌اندازی شده است.

به گزارش فارس پنجمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امروز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار و در آن راه‌های معرفی و تبلیغ این شعار بررسی شد. همچنین پیش‌نویس سند جامع اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کشور که قبل از سال نو تدوین شده بود در اختیار اعضا قرار گرفت تا در جلسه آتی ستاد نظرات خود را درباره این سند ارائه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.