سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دلایل توقف تیمش برابر سپاهان و از دست دادن صدر جدول گفت: بازیکنانم در دیدار برابر سپاهان تمرکزشان را روی دیدار برابر پرسپولیس گذاشتند و محتاط بودند.

مظلومی پس از تساوی با سپاهان چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل شامگاه  امروز یکشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوب و پربرخوردی بود و سرعت بازی هم بالا بود اما متاسفانه گل نداشت. سپاهان آمده بود که نبازد و دفاع فشرده ای در دستور کارش بود و بیشتر در ضد حملات کار می کرد که فرصت هایی داشت. ما هم فرصت هایی داشتیم اما حساسیت بازی آنقدر بالا بود که بازیکنانم بیشتر حواس شان به بازی بعدی با پرسپولیس بود تا این بازی. ما دنبال کسب سه امتیاز بودیم که نشد. شرمنده هستیم که نتوانستیم سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: آن بازی شرایط خاص خودش را دارد. خودمان می دانیم که امتیازات زیادی رااز دست داده ایم. با این حال دیدار با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و مطمئن باشید که هم خوب بازی خواهیم کرد و هم نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

مظلومی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال با احتیاط بازی کردند و البته فشردگی خط دفاعی سپاهان هم اجازه نداد که بتوانیم به گل برسیم. با این حال هواداران استقلال مطمئن باشند که شرایط ما برای دیدار با پرسپولیس فرق خواهد کرد.

سرمربی آبی پوشان خاطرنشان کرد: قبول دارم که بازیکنان ما در نیمه دوم سنگین بودند و نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. همانطور که گفتم برخی تحت تاثیر بازی با پرسپولیس بودند و نمی خواستند کارت بگیرند. ما در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام داده بودیم اما در هر صورت موقعیت سازی ما در این بازی خیلی کم بود.

مظلومی در مورد از دست دادن صدر جدول و انتقاداتی که مطرح شده است گفت: گاهی اوقات از انتقادات تعجب می کنم. تیمی که 24 هفته صدرنشین است چرا باید مورد انتقاد قرار بگیرد. درست است که ما صدر جدول را از دست دادیم اما مطمئن باشید که صدر جدول را پس خواهیم گرفت. انتقاداتی هم که مطرح می شود متاسفانه از سوی دوستان استقلالی است. رقیبان ما با هر شرایطی می برند و خوب هم بازی نمی کنند اما کسی از آنها انتقاد نمی کند. من هم خیلی تمایل ندارم در این مورد صحبت کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.