آخرین تحولات لبنان

حسن نوروزی نماینده کنونی رباط کریم که در انتخابات مجلس نهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروز خود را به این موضوع اختصاص داد.

افشای تخلف انتخاباتی از سوی نماینده رباط کریم

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس با تبریک به مناسبت حضور شکوهمندانه ملت ایران در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: آنچه در 12 اسفند ماه امسال رخ داد، امتداد همان جمهوریت نظام بود؛ چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 88 فرمودند مردم در انتخابات آینده حضور گسترده‌ای خواهند داشت که این مبتنی بر حقیقت و برآورد و درستی بود که معظم له از نگاه مردم داشتند.

وی افزود: انتخابات ماندگار و تاریخی 12 اسفند پاسخ هوشمندانه ملت با بصیرت ایران به جنگ نرم چندین ساله دشمن بود.

نماینده رباط کریم در خانه ملت خاطرنشان کرد: همه می‌دانند تدارکات فتنه 88 و مسائل بعد از آن و تهدید به رویارویی نظامی با ایران، تحریم اقتصادی و حتی تهاجم فرهنگی با هدف تغییر رژیم یا تضعیف ساختارهای جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار نیفتاد.

نوروزی تصریح کرد: در شرایط حاضر با تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دموکراسی موجود در ایران می‌تواند یک شاخص و الگوی قابل رجوع برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواه باشد.

وی با اشاره به سرمقاله روزنامه ایران در رابطه با انتخابات در شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان با عنوان «انتخابات معنادار» اضافه کرد: به شکایتم از عناصری که دل رهبر معظم انقلاب را به درد آورده بودند و دارای تخلفات عدیده در کشور هستند که در کمیسیون اصل 90 پرونده آنها مفتوح و به 510 برگه رسیده است و با تلاش گسترده خود اینجانب را از حضور در این مرکز بزرگ و حساس محروم کردند، افتخار می‌کنم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس با اشاره به برخی از تلاش‌ها برای عدم حضور وی در این حوزه انتخابیه ادامه داد: استاندار تهران یک ماه قبل از اسفند در جلسه شورای حل اختلاف به من گفتند که فلانی از ریاست جمهوری روزانه جریان اقبال عمومی مردم را به شما رصد می‌کند و وقتی می‌گویم اقبال نسبت به ایشان مطلوب‌ است، می‌گوید با او توافق کنید، ولی همکاران آیا می‌شود من با سران انحراف توافق کنم.

نوروزی تصریح کرد: همچنین استاندار تهران چند روز قبل از انتخابات به عنوان قائم مقام شورای شهر، شهردار شهر را به طرز ناگهانی منصوب می‌نماید، کسی که دوره قبل از شهرداری دکتر قالیباف شهردار منطقه‌ای از مناطق تهران بوده است، وی تمامی معاونان حزب‌الهی بومی را روز اول انتخابات در شهرداری گلستان عزل و پرسنل مظلوم شهرداری را به صحنه تبلیغات وارد می‌کند.

نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت اظهار داشت: اعطای مرخصی اجباری برای کارمندان و معاونان هوشیار فرمانداری شهرستان بهارستان به طوری که ما هیچ خبری از درون فرمانداری نداشتیم، عزل تمام فرماندهان پایگاه‌های مقاومت که با اینجانب در ارتباط بوده‌اند، از مواردی بود که همزمان با انتخابات صورت گرفت.

نوروزی همچنین تغییر مکرر عوامل اجرایی صندوق‌ها به ویژه در حوزه بخش بوستان از شهرستان بهارستان و به کارگیری افرادی خاص برای نظارت بر صندوق‌های شهرستان بهارستان که برخی از آنها از اقوام درجه یک نامزد دیگر بوده‌اند را از موارد دیگر در روز انتخابات عنوان کرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: امیدوارم وزارت بهداشت نسبت به تأسیس بیمارستان در شهرستان 6 هزار نفری بهارستان که حتی یک تخت بیمارستان هم ندارد، اقدام جدی مبذول فرماید و این ناعدالتی را مرتفع سازد.

وی همچنین از وزارت نیرو خواست هرچه سریع‌تر مشکل نبود آب کانال محمدیه که 13 هکتار زمین از آن شرب می‌گیرد را حل کند تا مبادا این 3 هزار هکتار زمینی که در طول این 3 سال سرسبز شده است، بار دیگر به خشکی بگراید.

نوروزی ادامه داد: امیدوارم دولت محترم نسبت به پرداخت سهم 20 درصد درآمد یارانه‌ها به کشاورزان و دامداران در کلیه استان‌های کشور به ویژه استان تهران از، از بین رفتن و تعطیلی دامداری‌ها و باغات کشاورزی و جلوگیری و ممانعات لازم را مبذول فرماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هیئت‌های بازرسی و دلسوزان کشور انتظار داریم نسبت به آنچه که در انتخابات اخیر بخش بوستان رخ داده است، با همه خوبی‌ها و زیبایی‌هایی که اینجانب در انتخابات سراسر ایران شاهد بودم، رسیدگی جدی کنند تا دیگر ارباب انحراف نتوانند با ظلم و ستم به اهداف خود برسند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.