قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: وقف در استان ایلام نیازمند کار فرهنگی است.

وقف در ایلام نیازمند کار فرهنگی است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام و جمعی از کارکنان این نهاد، با بیان اینکه باید بستری فراهم شود تا از ظرفیت خیرین خارج استان جهت ایجاد وقف های جدید و مورد نیاز استان استفاده شود، اظهارداشت: عملکرد اوقاف و امور خیریه استان در خصوص بازسازی، توسعه و عمران بقاع متبرکه مطلوب و رضایت بخش است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی آستان امامزادگان علی صالح (ع) صالح آباد، امامزاده عباس (ع) سیروان و امامزاده جعفر(ع) شباب به خوبی انجام شده است، افزود: امیدواریم در سال جدید اعتبارات خوبی جهت تکمیل پروژه های عمرانی در این امامزادگان جذب شود.

استاندار ایلام به لزوم وقف در مرز بین المللی مهران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در مرز مهران و مسیر عتبات عالیات جهت پذیرایی مناسب از زائرین اربعین و اسکان ایشان نیازمند وقف های جدید هستیم و آمادگی لازم جهت همکاری با خیرین عزیز از سراسر کشور در استان وجود دارد.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام شهیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گزارشی از اقدامات سال 94 این نهاد، در خصوص موقوفات جدید، طرح حفظ و مسابقات قرآن کریم، اقدامات فرهنگی و کارهای عمرانی انجام شده در حوزه توسعه و عمران آستان امامزادگان و مساجد استان را به اطلاع استاندار ایلام رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.