نشست مسئولان و دست اندرکاران کمیته های ده گانه سی وسومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با محوریت تبیین اقدامات انجام شده برای برگزاری مسابقات بین المللی قرآن در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

تأکید سخنگوی سازمان اوقاف بر افزایش ظرفیت رسانه ای مسابقات قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، به نقل از ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: کمیته تبلیغات دو وظیفه اساسی و مهم را بر عهده دارد که تبلیغات مسابقات و اطلاع رسانی موثر در رسانه ها از جمله آنهاست.

وی گفت: اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفته است که افزایش حجم تبلیغات و انعکاس اخبار در رسانه های داخلی و خارجی و تولید محصولات فرهنگی و تیزر و مستند سازی از جمله آنهاست.

وی یادآور شد: همچنین برنامه ریزی برای انعکاس خبری شایسته سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رسانه های داخلی و خارجی انجام شده است.

وی برگزاری جلسات مشترک با مسئولان شهرداری تهران و رسانه ملی برای تبلیغات مناسب سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حوزه رسانه ملی روند هماهنگی برای افزایش ظرفیت های رسانه ای و تبلیغات همچنان در دستور کار قرار دارد.

معصومه فرزانه،مسئول کمیته بانوان هم با اشاره به لزوم تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: جلسات و رایزنی های فراوانی برای حضور هر چه موثرتر بانوان فعال قرآنی در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن برگزار شده است.

وی گفت: همزمان با همایش بانوان فعال قرآنی ،در ۵ استان کشور نیز، جلسات هم اندیشی برگزار خواهد شد.

آماده سازی زیر ساخت های فناوری

مهندس مومنی از آماده سازی شبکه و زیرساخت های لازم برای برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن خبر داد و افزود: اقداماتی در خصوص رفع نیازهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) انجام شده است.

۱۰ فوق برنامه متسابقین در مسابقات قرآنی

در این نشست همچنین حسنی،مسئول کمیته متسابقین از آمادگی این کمیته خبر داد و افزود: در خصوص مسئولیت کمیته متسابقین، در سه کارگروه مترجمین، فوق برنامه ها و اسکان، هماهنگی ها انجام شده است و افراد با تجربه ای انتخاب و به دبیرخانه معرفی شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.