ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان گفت: رژه روز ارتش در ۳ شهر گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر در استان گلستان برگزار می شود.

رژه روز ارتش در ۳ شهر استان گلستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گلستان ما؛ امیرسرتیپ مهدی معمارباشی اظهار داشت: رژه یگان‌های ارتش و دیگر نیروهای مسلح در روز 29 فروردین و همزمان با روز ارتش در شهرستان‌های استان گلستان برگزار می‌شود.
وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ارتش که از روز 23 فروردین آغاز می‌شود برگزاری همایش اقدامات عملی اقتصاد مقاومتی در سال‌های گذشته و حال، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از کارکنان و سربازان نمونه و شرکت در نمازجمعه است.
ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان تصریح کرد: پس از 37 سال از گذشته انقلاب هنوز دسیسه‌چینی‌ها را حس می‌کنیم و یکی از این دسیسه‌چینی‌ها طرح انحلال ارتش بود که از سوی گروهک‌های معاندین مطرح شد اما بصیرت امام خمینی (ره) سبب شد تا خط بطلانی بر این دسیسه‌ها کشیده شود.
معمارباشی گفت: ارتش در مدت 37 سال عمر خود به حسن اعتماد امام (ره) به خود پاسخی بااقتدار داده و در همه عرصه‌ها با اقتدار واردشده و با آبرومندی مأموریت‌های خود را به انجام رسانده است.
به گفته وی، در عرصه جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از 48 هزار شهید و در ایام سازندگی با تلاش‌های زیاد توانست قدرت خود را به اثبات برساند و امروز امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است به یمن وجود ارتش و نیروهای مسلح است.
فرمانده تیپ 230 لشکر 30 گرگان هم در این جلسه گفت: 29 فروردین و روز ارتش یادگار امام راحل در بحبوحه‌ای است که عده‌ای ناآگاهانه و آگاهانه حرف از انحلال ارتش می‌زدند و بافرمان تاریخی امام (ره) این روزبه نام روز ارتش نام‌گذاری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.