قدس آنلاین: رييس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه معضل بيکاری ريشه اصلی در بروز جرايم است، با تمام قوا با معضل بيکاری مبارزه می‌کنیم.

با تمام قوا با معضل بيکاری مبارزه می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، احمد خسروی‌وفا با اعلام این خبر اظهار کرد: معضل بيکاری ريشه اصلی در بروز جرايم است و هرگونه خلل در چرخه اقتصاد و توليد، ارتباط مستقيم با آن دارد.
وی افزود: بايد همه نگاه‌ها در سال جديد به سمت و سوی مبارزه با اين معضل اجتماعی و تحول در نظام اقتصادی باشد و در اين راه باید از تمام ظرفيت‌ها بهره برد.
رييس کل دادگستري استان اصفهان از اعلام آمادگی دستگاه قضايی استان در گره‌گشايي از مشکلات و مسايل حوزه اقتصاد خبر داد و گفت: بايد با تدبير و مذاکره با بانک‌ها، در گردش چرخه اقتصادي و حل مشکلات کارخانه‌ها و بنگاه‌هاي توليدي سطح استان کوشيد و دستگاه قضايي نيز نقش حمايتي خود را در اين خصوص ايفا می‌کند.
خسروی‌وفا در ادامه با بیان اینکه معيار دستگاه قضايی استان در برخورد با قانون‌شکنان، صِرف قانون است، تصریح کرد: مصونيت در برابر قانون براي فرد يا افراد متخلف و قانون‌شکن با هر جايگاهي متصور نيست و دستگاه قضايي استان با جديت در راستاي اجراي عدالت و اعمال قانون اقدام می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.