۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 368198

سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید علی کریمی بهترین بازیکنش بوده است.

سرمربی پرتغالی تحت تاثیر رفتارهای علی کریمی

به گزارش قدس آنلاین، تونی اولیویرا درباره کارلوس کی‌روش گفت: کی روش مثل برادر من است و من علاقه خاصی به او دارم. اگر بخواهم به چیزهای مختلفی درباره او اشاره کنم، موضوع اول این است که او یک مربی کاملاً حرفه ایست. ضمناً او یک کمال گراست و همیشه همه چیز را در بهترین وضعیت می‌خواهد. به تیم ملی‌تان نگاه کنید و ببینید بازیکنان چطور او را دوست دارند. این اتفاقی نیست. در زمانی که در ایران بودم  می‌دیدم که بعضی‌ها علیه او بودند اما او واقعاً مربی بزرگی است. یک مرد قوی از نظر شخصیتی که هرگز نمی‌توانید او را با تونی مقایسه کنید (می خندد) البته ما هیجان و علاقه یکسانی نسبت به فوتبال داریم. من فکر می‌کنم او گاهی احساس خستگی می‌کند از این که چیزها در مسیر خودشان نیستند و زمان زیادی برای برداشتن سنگها از سرراه گذاشته می‌شود.

وی افزود: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما امیدوارم ایران بداند که چه مربی مهم و معتبری را در اختیار دارد.هدف بزرگ کی روش صعود ایران به جام جهانی است. ژاپن، کره و استرالیا صددرصد در جام جهانی خواهند بود اما ایران هم یک تیم بزرگ و یک شانس قطعی است. البته چین در گروه شما تیم ساده‌ای نیست چون کارهایی را در فوتبالش آغاز کرده. ازبکستان هم حریف دشواری است ولی من تکرار می‌کنم که بازیکنان ایران تکنیکی، تاکتیکی و فیزیکی بهتر از رقبای منطقه‌ای خود هستند و جای زیادی برای امیدواری وجود دارد.

اولیویرا درباره حضور علی کریمی در تیم تراکتوسازی هم تاکید کرد: علی کریمی بزرگترین نام فوتبال ایران بود و من خیلی خوشحالم که او به تیم ما آمد و کمک کرد تا یک جام ببریم. علی کریمی یک بازیکن بزرگ با روحیه‌ای بزرگ بود که تازه در تیم من بهترین عملکرد دوران فوتبالش را نداشت و بعد از آن هم از فوتبال کنار رفت اما رفتار حرفه‌ای فوق العاده اش مرا تحت تأثیر قرارداد. او اولین بازیکنی بود که به تمرین می‌آمد و آخرین بازیکنی بود که از تمرین می‌رفت و بازیکنان تیم هم بسیار دوستش داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.