عنایتی: سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند

قدس   کاپیتان سیاه‌جامگان می‌گوید، استقلال و پر‌سپولیس نباید از استقلال خوزستان غفلت کنند، زیرا این تیم هم از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.
رضا عنایتی درباره وضعیت مصدومیتش و اینکه چه زمانی به سایر بازیکنان سیاه‌جامگان ملحق می‌شود، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیتم روز به روز بهتر می‌شود و دلیل مصدومیتم عجله بیش از حدم برای بازگشت به میادین بود. این روزها مشغول فیزیوتراپی هستم و صبح و بعد از ظهر این کار را انجام می‌دهم تا هر‌ چه‌ زودتر به تیم ملحق شوم. فکر می‌کنم بعد از بازی با سایپا برای سیاه‌جامگان بازی کنم.
کاپیتان سیاه‌جامگان درباره عملکرد این تیم در طی دو سه هفته‌ اخیر گفت: در بیشتر بازی‌ها، موقعیت‌های بسیار خوبی داریم و در چهار بازی اخیر روی حریفانمان فشار زیادی را وارد کردیم، اما به نتیجه‌ نرسیده است. شرایطمان در جدول خوب نیست، ولی ناامید نیستیم. باید در پنج بازی آینده پر تلاش ظاهر شویم و تا آخرین نفس برای ماندن در لیگ تلاش کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که چند درصد فکر می‌کند سیاه‌جامگان در لیگ باقی خواهد ماند، افزود: تا حدود بسیار زیادی امیدوار به بقای سیاه‌جامگان در لیگ برتر هستیم. باید تلاشمان را انجام دهیم و از سهمیه استان دفاع کنیم. به نظرم تا حدودی بدشانس بودیم و شاید در بازی‌های گذشته باید پیروز میدان می‌شدیم.
عنایتی درباره دربی 82 پایتخت نیز تأکید کرد: دربی امسال از شرایط ویژه‌ای برخوردار است. هر دو تیم در جدول رده‌بندی هم امتیاز هستند. استقلال از اولین هفته‌ خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کرده و تقریباً این شرایط را هم حفظ کرده است، اما پر‌سپولیس توانست از یک افت وحشتناک نجات پیدا کند و با بازی‌های خوبش، خود را به بالای جدول رده‌بندی برساند. امیدوارم این بازی تماشاگر پسند باشد و آن‌ها لذت کافی را ببرند.
او در واکنش به اینکه عده‌ای معتقدند، پر‌سپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود، تصریح کرد: در اینکه پر‌سپولیس روند رو به رشدی دارد و فو‌تبا‌ل زیبایی را به نمایش می‌گذارد، شکی نیست، ولی همه چیز در پنج هفته‌ آینده مشخص خواهد شد. استقلال هم مجموعه خوبی دارد و توانسته با بازیکنان جوان، امتیازهای خوبی را کسب کند. نباید استقلال خوزستان را فراموش کنیم. من سابقه همکاری با عبدالله ویسی را دارم و می‌دانم که او طبق برنامه پیش می‌رود. استقلال خوزستان هم از شانس بسیار بالایی برای قهرمانی برخوردار است.
کاپیتان سیاه‌جامگان افزود: کوچک‌ترین لغزشی، آرزوها را بر باد می‌دهد و هر سه تیم باید جانب احتیاط را در نظر بگیرند. من هم مانند هر هواداری برای تماشای بازی استقلال سعی می‌کنم به ورزشگاه آزادی بیایم و از تیمم حمایت کنم. جذابیت‌های فو‌تبا‌ل به هیاهوی آن است، اما نباید به توهین منجر شود. امیدوارم استقلال پیروز میدان شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.