استاندار خراسان رضوی گفت: رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مناطق حاشیه شهر در اولویت قرار گرفته و در همین راستا تلاش می‌شود دو بیمارستان جدید در مناطق حاشیه شهر مشهد احداث شود.

یک سوم مردم مشهد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند/ احداث ۲ بیمارستان جدید در حاشیه شهر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در حال حاضر حدود یک سوم مردم مشهد مقدس در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و ساماندهی فرهنگی آنها در دستور کار قرار دارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان این مناطق نیز در اولویت قرار گرفته و در همین راستا تلاش می‌شود دو بیمارستان جدید در مناطق حاشیه شهر مشهد احداث شود.
رشیدیان با اشاره به اینکه این دو بیمارستان در مناطق قرقی و پهنه شمال شرق در نظر گرفته شده است بیان کرد: عدالت در توزیع تخت‌های بیمارستانی در مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفته و در این راستا باید از تجمع خدمات درمانی در مرکز شهر مشهد جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این 2 بیمارستان سبب تامین بخشی از کمبود تخت‌های بیمارستانی در مشهد می‌شود تصریح کرد: احداث این بیمارستانها به دلیل اینکه یکی از ورودی‌های شهر مشهد مقدس محسوب می‌شود، می‌تواند گام مهمی در تامین امکانات بهداشتی و درمانی باشد.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مکان‌یابی مناسب برای این دو بیمارستان با همکاری نهادهای ذی‌ربط باید صورت بگیرد و ظرف مدت 2 سال باید از این بیمارستان‌ها بهره‌برداری شود. همچنین براساس برآوردها برای این دو بیمارستان حدود 300 میلیارد تومان اعتبار مدنظر است.
رشیدیان تصریح کرد: زمین‌های لازم برای احداث و ساخت این 2 بیمارستان از محل اراضی دولتی یا از طریق منابع وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد و از مساعدت‌های آستان قدس نیز استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.