فرمانده انتظامی لرستان گفت: تمامی مراحل درمانی نازیلا دختربچه بیمار لرستانی به‌دستور مستقیم سردار اشتری فرمانده ناجا تأمین می‌شود.

دستور ویژه سردار اشتری در مورد دختربچه لرستانی/ ناجا هزینه‌های درمانی "نازیلا" را تأمین می‌کند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان ظهر امروز در حاشیه عیادت از «نازیلا» دختربچه لرستانی که در منزل پدر این دختربچه انجام شد، اظهار داشت: پس‌ازاینکه خبر بیماری نازیلا و ناتوانی خانواده وی در درمان این بیماری از خبرگزاری تسنیم منتشر شد، این خبر توسط سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور مشاهده شد.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: سردار اشتری بلافاصله دستور پیگیری و رسیدگی به وضعیت "نازیلا" را به ما ابلاغ کردند و بنا به دستور فرماندهی ناجا ما امروز به‌همراه معاون بهداری نیروی انتظامی و جمعی از معاونان، در منزل خانواده نازیلا حاضر شدیم تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شویم.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا همه هزینه‌های درمان بیماری نازیلا را به‌عهده بگیرد و با امکاناتی که در اختیار دارد مشکلات آنها را مرتفع کند.
سردار قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان ضمن اعطای هدایایی نقدی به خانواده نازیلا، تمامی روند درمانی نازیلا را به‌عهده گرفتند و برای رفع مشکلات درمانی این دختر هفت‌ساله و پرداخت هزینه‌های درمان آن، قول مساعد دادند.

24 فروردین‌ماه خبرگزاری تسنیم در قالب گزارشی با عنوان " خانه‌نشینی دختربچه 7ساله لرستانی براثر بیماری/ هزینه درمان نازیلا بیش از درآمد خانواده است" به تشریح مشکلات یکی از خانواده‌ای دردمند استان لرستان پرداخته که واکنش‌های مختلفی در میان مردم و مسئولان کشور داشته است.
کودک این خانواده از بدو تولد تاکنون که در سن هفت‌سالگی به سر می‌برد، با یک بیماری پوستی ناشناخته دست‌وپنجه نرم می‌کند و در این سن کم به‌جای شور و شوق‌های کودکانه باید درد و رنج‌های جسمی و روحی فراوانی را تحمل کند، از طرفی هزینه‌های سنگین درمان او کمر پدر جوان خانواده را خم کرده است چراکه هزینه‌های درمان نازیلا و خواهر بزرگ‌ترش که او نیز دچار ریزش موی شدید و زخم‌هایی بر روی پوست سرش شده در برخی موارد بیشتر از درآمد خانواده است و آنها از ادامه روند درمان فرزندان خود عاجز شده‌اند.

خواهر بزرگ‌تر نازیلا دو سال است که زخم‌هایی روی سرش ایجاد شده و این زخم‌ها که به‌اندازه یک سکه فلزی است، در برخی از قسمت‌های سرش سبب ریزش مو و تاسی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نااشنا IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    8 1
    درود وسلام یرشما سردار بی ادعا دل کودکی را شاد میکنی این درس بزرگی میتواند بای پرسنل ناجا یاشد خداقوت سردار خ
  • حسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    9 0
    درود بر مردان مرد که مایه افتخار بشریتند
  • محمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    8 0
    دم سردار گرم
  • ع IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    5 0
    سرت سلامت سردار
  • زهرا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    5 1
    کاش محیط زندگی این کودکان را عوض می کردید.
  • محمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    9 1
    از سردار تشکر می کنم و افتخار می کنم که نیروی انتظامی چنین راد مردانی دارد
  • خدادادی از خرم اباد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    9 1
    خدانگهدارشماسردار رشید اسلام باشد
  • عباس IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    11 1
    درود بر فرمانده شجاع و مهربان وولايت مدار و انسان سردار اشتري گل
  • امیر IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    تشکر از سردار قنبری و دورود بر غیرتت سردار اشتری تو افتخار ما هستی
  • بسیجی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    سردار دوست داریم. افتخار میکنم به فرماندهی مانند شما که در اوج مشغله کاری به م مشکلات دیگر مردم که در حیطه وظایف شما نیست توجه داریم. خواهش میکنم جناب وزیر بهداشت آقای دکتر هاشمی که مردی بسیار بزرگوار هستند نیز پیگیر ای موضوع باشند.
  • رامين IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    1 0
    اين بيماري اي بي نام دارد كه وابسته به ژنتيك است و درمان آن هزينه هاي بسيار بالاي دارد. پايگاه سنجش سلامت نهاوند