رییس جمهور در تماسی تلفنی با معاون اول دستورات لازم را برای بکارگیری همه امکانات جهت رفع فوری مشکلات سیل زدگان صادر کرد.

روحانی: رفع فوری مشکل سیل زدگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در ابتدای این گفت وگوی تلفنی، در جریان تازه ترین اقدامات اجرایی در استانهای خوزستان، ایلام، لرستان و آذربایجان غربی قرار گرفت.

رییس جمهور بسیج همه امکانات برای مدیریت سیلاب ها را ضروری خواند و با تاکید بر گزارش دهی و اطلاع رسانی بموقع به مردم، از همه دست اندرکاران در استان های مذکور خواست با آمادگی کامل تمهیدات و پیش بینی های لازم را انجام و با مسوولان مربوطه همکاری کنند.

معاون اول رییس جمهوری نیز در این گفت وگوی تلفنی، گزارشی از برگزاری جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران کشور و اقدامات استانداری ها و بویژه وزارت خانه های راه و شهرسازی و نیرو پس از سیل اخیر را ارائه کرد.

در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران کشور که وزرای کشور، نیرو، جهاد کشاورزی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، رییس سازمان هواشناسی و نماینده جمعیت هلال احمر نیز حضور داشتند؛ وزارت نیرو گزارشی از وضعیت بارندگی و جریان های سطحی کشور و حجم آب موجود در مخازن سدهای واقع در استان های جنوبی و غربی کشور ارائه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.